problem - sprzęgło corsa b

Data: 2010-04-30 20:02:26
Autor: Pedro
problem - sprzęgło corsa b

Użytkownik "emyo" <emyot@o2.pl> napisał w wiadomości news:hrf1d1$9eo$1sunflower.man.poznan.pl...
Witam
Ponieważ jestem laikiem jeśli chodzi o samochody to chciałbym spytać o pewną kwestię zanim udam się do mechanika i dam sie zrobić w balona. Dwa miesiące temu nabyłem 14-letnią Corse 1.2. Od jakiegoś czasu mam problem ze sprzęgłem. Na wyłączonym silniku biegi wskakują jak w masło, natomiast na włączonym biegi wskakują z wyraźnym oporem, nie wspominjąc o wstecznym, który daje po zębach. Zauważyłem pewną zależność, która polega na tym że gorzej jest im jest cieplej lub gdy dłużej samochód jest na chodzie. Czy możliwe jest że linka jest niedostatecznie naciągnięta i jeszcze dodatkowo sprzężynuje przy wyższych temperaturach? Czy może będzie konieczna wymiana

Moim zdaniem całe sprzęgło do wymiany.Całe! Pamietaj sknera dwa razy traci! Wymien na nowe i po sprawie!
W Fordzie Fiescie tez sie tak oszukiwałem że link pinka hajsu nawydawałem a i tak po 3 miesiacach rozleciało się sprzegło!

całego sprzęgła? Słyszałem że problem ze sprzęgłem pojawia się przy zmianie właściciela pojazdu bo coś się tam dociera "pod nogę". Dodam że sprzęgło wciskam do oporu.
pozdrawiam

Głupota pana Wiesia!

problem - sprzęgło corsa b