problem z CPU i płytą

Data: 2011-12-12 12:24:34
Autor: Doxent
problem z CPU i płytą
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Jakieś sugestie? Poza tym
CLEAR CMOS, który zrobiłem, nic mi nie przychodzi do głowy.

Z tymi prockami na AM2/3+ itp. zawsze robię tak, że przy wkładaniu staram się delikatnie ale dość stanowczo docisnąć je do gniazda przed zamknięciem dźwigni, najlepiej 4 palcami na każdym rogu procka bo zauważyłem, że często jeden bok potrafi odstawać na jakieś 0.5 milimetra w górę. Widocznie gniazdo z płytą lekko się wypaczyły i teraz procek równo nie przylega pod własnym ciężarem więc trzeba mu lekko pomóc przed zamontowaniem chłodzenia.

problem z CPU i płytą