problem z DVD DL

Data: 2009-08-28 20:25:42
Autor: BrunoN Bluthgeld
problem z DVD DL
PaweL pisze:
Witam

Mam problem z odczytem własnoręcznie nagrywanych płyt DVD DL (8,5GB). Nie wszystkie czytniki widzą te płyty. Próbowałem płyty 2 różnych producentów. Czy to problem nagrywarki, czy ogólnie są problemy z takimi nośnikami?

Pewnie niektóre po prostu nie czytają tego formatu, np. moja nagrywarka
LG 4163cośtam nie czyta DVD-R DL (a DVD+R DL dla odmiany czyta) - w
każdym razie tak twierdzi info w CDBurnerze XP.

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo promieniscie i zataczajac nedzne cwierc wzoru na polane trojkata, wyplulo porosniety gdzies pod Olszewnica korzen mandragory.

problem z DVD DL