problem z Intel WiDi i lenovo T420

Data: 2013-10-12 18:48:22
Autor: Jacek Klepak
problem z Intel WiDi i lenovo T420
Cześć,

Nie wiem czy to dobra grupa, problem trochę po omacku namierzam. Czy komuś udało się kiedykolwiek odpalić Intel WiDi używając Lenovo T420 i np. telewizora Toshiba TL938 który ma wbudowany WiDi adapter?

Ewentualnie jakimkolwiek komputerem z jakimkolwiek telewizorem z wbudowanym WiDi (nie poprzez zewnętrzny dongle, bo to zdaje się działa bez problemu)

Coś, poza najnowszymi sterownikami i wstępną konfiguracją WiFi w TV należy zrobić?

Wszystkie sterowniki zgodnie z zaleceniami Intela zainstalowane w odpowiedniej kolejności, narzędzie WiDi także. Niestety, telwizora nie widzi, nawet jak stoi komputer 10 cm od telewizora. Próbowałem różnych wersji. Nic. TV jest widziany jako renderer DLNA więc sieciowo i w wyższej warstwie niż WiDi działa wszystko okej.

Internet w tej sprawie zadziwiająco mało podpowiada...

Anyone?

--
Jacek Klepak

problem z Intel WiDi i lenovo T420