problem z MMS na N6300

Data: 2009-04-21 17:19:39
Autor: Marek
problem z MMS na N6300
Mam N 6300 w Erze abonament, Siostra N500 w simplusie. Raz przysłała  mi mms-a: doszedł. Ale tylko raz. Od tego czasu każdy mms powoduje problemy. Wygląda to tak:
1. W moim telefonie pojawia się ikona GPRS i odbierania MMS
2. Po chwili telefon zamruga ekranem,wyłączy się lub w inny sposób zwariuje.
3. Po ponownym włączeniu jak w punkcie 1, i trwa to w nieskończoność. ****Pomaga tylko:
1. wyjąć ckarę
2. włożyć inną kartę z ERY, a wtedy:
telefon zaczyna znowu odbierać mmsa-a, tyle, że po kilku próbach (w końcu nie ma karty...) kończy pobieranie komunikatem o niepowodzeniu w odbiorxze mms-a od <imię siostry>

Wszystkie mms-y od siostry do znajomych działają, wszystkie mms-y od znajomych do mnie dochodzą. Gdzie szukać przyczyn? Czy powodem może być to, że mam starą (2001) kartę sim ? Ale przecież od innych odbiera, i os siostry raz odebrał....

Data: 2009-04-21 19:47:37
Autor: marek.grupy
problem z MMS na N6300
tytułem uzupełnienia:soft 05.50 --