problem z Urzedem Skarbowym rozliczenie pit za 2008r

Data: 2009-07-18 15:08:13
Autor: cef
problem z Urzedem Skarbowym rozliczenie pit za 2008r
Użytkownik wrote:

I teraz moje pytanie co mam robić czy ponownie składać wniosek o
przeksiegowanie tych 100zł na podatek PIT-38.

A jaką masz odpowiedź na pierwszy wniosek?

Data: 2009-07-18 13:33:18
Autor:
cef <cezfar@interia.pl> napisał(a):
Użytkownik wrote:

> I teraz moje pytanie co mam robić czy ponownie składać wniosek o
> przeksiegowanie tych 100zł na podatek PIT-38.

A jaką masz odpowiedź na pierwszy wniosek?

Nie dostałem żadnej odpowiedzi ale wcześnie dzwoniłem do US i pracownik udzielił mi takiej odpowiedzi że taka jest praktyka. Jakie to ma znaczenie?
Jestem teraz w kropce. --

Data: 2009-07-18 15:51:21
Autor: cef
Użytkownik wrote:

[...]

Zadzwoń i zapytaj jaka jest praktyka w tym wypadku.

problem z Urzedem Skarbowym rozliczenie pit za 2008r