problem z VIVO w MSI GF5700

Data: 2009-05-27 12:11:18
Autor: mp0011
problem z VIVO w MSI GF5700
Witam wszystkich

Mam problem z wejściem VIDEO IN w mojej leciwej karcie graficznej.
Jest to MSI GeForce 5700 z VIVO (podłączane przez firmową
przejściówkę)
Zainstalowałem najnowsze sterowniki do grafiki (175.16) oraz
sterowniki WDM (w kilku wersjach od 2.2 do 4.13)
Niestety ciągle nie mogę uzyskać jakiegokolwiek obrazu z tego wejscia..
Albo mam czarny obraz, albo szare migajace paski, albo roznokolorowe
regularne wzorki.
Sygnał puszczłem dla proby z kilku roznych zrodel (kamera, DVD, tuner,
drugi komp) i nic.

Mecze sie juz z tym juz od dwoch dni i nic.

Moze ma ktos z was doswiadczenia jak uruchomic to wejscie zeby
chodzilo?
Albo jest jakis program, ktory ma swoje sterowniki do wejscia video?
Cos jak MoreTV do tunera - dzialal bez sterownikow...

Z gory dzieki za pomoc.

Data: 2009-05-27 12:13:11
Autor: mp0011
problem z VIVO w MSI GF5700
P.S.

zapomnielem dodac:

Windows XP SP3, DX 9, epox 8rda+, barton 3200+, 1GB...

problem z VIVO w MSI GF5700