problem z Win XP

Data: 2012-01-13 09:39:26
Autor: qwerty
problem z Win XP
Użytkownik "p 47"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jeo1rt$jl3$1@news.task.gda.pl...
Na notebooku jest windowsXP sp1.

Współczuję

Po czyszczeniu przy pomocy CCCleanera pojawiał się, w trakcie bootowania,
niebieski ekran.
W związku z tym, w trybie awaryjnym próbowałem ten problem naprawić przy
pomocy startu z CD zawierajacej Windows XP i nadinstalacji z naprawą z tej
intalacyjnej CD .

Oczywiście nie pomyślałeś, żeby przeczytać tego blue screena i rozwiązać problem?

Ale żal mi wszystkiego, co na tym HD jest zgromadzone..

Słyszałeś o backup? To pora zacząć to robić.

Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji?

Przeczytać blue screena, odpowiednio naprawić system (bez reinstalacji - pewnie brakuje jakiegoś dll) i przejść na FSM.

problem z Win XP