problem z Win XP

Data: 2012-01-14 16:39:52
Autor: _ąćęłńóśźż.
problem z Win XP
A Start - Akcesoria - System - Przywracanie Systemu nie działa ?

A przy restarcie/włączaniu opcja Recovery (może po wciśnięciu F11) nie pokazuje się?

A [po wcisnieciu F8/F9] podobna opcja "uruchom ostatnią działającą konfigurację" nie pojawia się?

A do trybu bezpiecznego (Safe Mode) da się wejść?

Tak czy inaczej BARDZO warto zrobić najpierw kopię dysku.

 p 47 <karolakowie1@wp.pl> napisał(a):
Ponizszy post umieściłem chyba 2 miesiące temu na grupie poświęconej windows, ale tam chyba nikt nie zagląda.;-(
Może tutaj ktoś mi zatem coś podpowie...

Na notebooku jest windowsXP sp1.
Po czyszczeniu przy pomocy CCCleanera pojawiał się, w trakcie bootowania,
niebieski ekran.
W związku z tym, w trybie awaryjnym próbowałem ten problem naprawić przy
pomocy startu z CD zawierajacej Windows XP i nadinstalacji z naprawą z tej
intalacyjnej CD .
W wyniku powyższej próby jak pojawiał się niebieski program tak się i pojawia, a dodatkowo przy
próbie wejścia w tryb awaryjny dostaję komunikat, że jestem w trybie instalatora i w tym trybie ta opcja jest niedostępna.
Co robić, jak żyć?;-))
Jedynie co przychodzi mi do głowy to wymontować HD, podłaczyć go jako
dodatkowy do innego PC-ta, tam go sformatowac i po włożeniu spowrotem do
notebooka zainstalować winde od zera.
Ale żal mi wszystkiego, co na tym HD jest zgromadzone..
Czy jest jakies wyjscie z tej sytuacji?

--

problem z Win XP