problem z autoryzacją na orange.pl

Data: 2010-08-20 18:09:06
Autor: bastek72
problem z autoryzacją na orange.pl
chcę ustawiać pewne opcje na zarejestrowanych prepaidach, które pracują "gdzieś w Polsce". Niestety, orangutany mi
tego (wg mojej wiedzy na dziś) nie umożliwiają. Albo mogę
wstukiwać kody expresowe *coś tam, albo korzystać z
orangeon-line, ale hasła do autoryzacji i tak przychodzą
na tenże prepaid. Więc jest to bez sensu. Gdybym miał go
w ręku, nie babrałbym sie ich strona www, tylko używałbym poleceń *coś tam albo komend sms-owych.

Czy dla prepaida da sie ustawić inny prepaid jako nr do autoryzacji?

Era umożliwia takie cuś w abonamencie, jak w prepaidzie nie wiem

a czy orangutany pozwalają aby sms-y autoryzacyjne przychodziły
na inny numer niż ten któremu aktualnie mieszamy w opcjach?

Data: 2010-08-20 17:12:19
Autor: Jakub Danecki
bastek72@onet.pl wrote:
Czy dla prepaida da sie ustawić inny prepaid jako nr do autoryzacji?

Na pewno w Play można - sam tak obsługuję jednym freszem innego fresza,
Play Online na Kartę oraz dodatkowo mix 10.

Jakub

Data: 2010-08-21 00:47:33
Autor: SDD

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:i4md1i$ibs$1news.onet.pl...
bastek72@onet.pl wrote:
Czy dla prepaida da sie ustawić inny prepaid jako nr do autoryzacji?

Na pewno w Play można - sam tak obsługuję jednym freszem innego fresza,
Play Online na Kartę oraz dodatkowo mix 10.

Nie ma to jak odpowiedz na zadane pytanie :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-20 22:56:09
Autor: joker77
problem z autoryzacją na orange.pl

a czy orangutany pozwalają aby sms-y autoryzacyjne przychodziły
na inny numer niż ten któremu aktualnie mieszamy w opcjach?

Tak pozwalają.
Do ustawienia w Orange On-Line.

Data: 2010-08-23 19:06:45
Autor: robertcb
> [...]

> a czy orangutany pozwalają aby sms-y autoryzacyjne przychodziły
> na inny numer niż ten któremu aktualnie mieszamy w opcjach?

A konkretnie w którym miejscu?

Data: 2010-08-21 14:20:26
Autor: robertcb
[...]

tylko przez 501 100 100 po podaniu numeru i kodu PUK do niego.

Data: 2010-08-21 19:56:29
Autor: robertcb
[...]

W regulaminie orange on line jest jak wół:

3.3.2.
aktywacja / dezaktywacja / modyfikacja usług dla danego kontraktu, usług które można aktywować / dezaktywować / modyfikować po uprzednim podaniu wymaganego jednarozwego hasła z wiadomości SMS lub kodu PUK, z wyłączeniem usług które można zamówić w formie pisemnej lub poprzez kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta.

Wie ktoś jak korzystać z kodu puk zamiast jednorazowych haseł wysyłanych smsami na telefon?

Data: 2010-08-22 11:24:13
Autor: joker77
On 21 Sie, 19:56, rober...@mailinator.com wrote:
[...]

A tak nie masz ?
Zauważyłem że w zależności czy coś zmieniają lub nie, to albo
przysyłają sms albo proszą o "kod".

Data: 2010-08-23 07:39:04
Autor: robert
problem z autoryzacją na orange.pl

A tak nie masz ?

Nie mam.
Wyłącznie jednorazowe hasła przysyłane smsami.

Zauważyłem że w zależności czy coś zmieniają lub nie, to albo
przysyłają sms albo proszą o "kod".

W niezarejestrowanym prepaidzie?

bo jesli chodzi o mix czy abonament to faktycznie jest tam kod
abonencki, widziałem.

problem z autoryzacją na orange.pl