problem z baterią (ThinkPad R61)

Data: 2009-04-01 11:47:51
Autor: Kot Prezydenta
problem z baterią (ThinkPad R61)

Użytkownik "Maciej Gawinecki" <mgawinecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:1f3820b7-fb78-4422-a7ca-09e6caf6f67dw9g2000yqa.googlegroups.com...
Witam,

Jestem użytkownikiem Lenovo ThinkPad R61i. Mam znany użytkownikom
laptopów Lenovo problem z zasilaniem (informacja z Power Manager):
A battery error has occurred. The battery cannot be
charged. Replace the battery.

Jesli liczyć wszystkie thinkpady to mialem w rękach 4 sztuki w okresie ostatnich 5 lat i zaden tego obiawu nie miał, więc chyba nie ejst to znany uzytkownikom problem. Zgadzam sie też z kolegami że ilość cykli ładowania twej baterii wskazuje na to że ją poprostu intensywność pracy zajechała.

Ja w swoim R50 kiedyś po 3 latach miałem tych cykli ok 280 i bateria po tych 3 latach pozwalała na pracę z wifi i przygaszonym lekko podswietleniem przez ok 4 godziny. Teraz meczę nieco bardziej R60, ok 300 cykli przez 1,5 roku i wiem że skracam czas zycia tej baterii.

Na przyszłość oczywiście jeśli to możliwe staraj się nie doładowywać ciagle baterii -pracuj pełnymi cyklami tj. jak pracujesz na baterii to do momentu kiedy system da ci znać że masz doładować, każdy cykl ładowania nawet taki 30 minutowy jest liczony

Data: 2009-04-03 21:12:22
Autor: Padre
problem z baterią (ThinkPad R61)
  każdy cykl ładowania nawet taki