Data: 2011-07-16 16:21:24 | |
Autor: mirek | |
problem z berlingo 2 hdi | |
W dniu 2011-07-15 18:45, mirek pisze:
witam, sprawa się wyjaśniła - przyczyną problemów był regulator napięcia, żeby było śmieszniej produkowany przez firmę Bosch:) Mam jeszcze jedno pytanie - od którego rocznika, lub inaczej w jakich silnikach montowane było koło dwumasowe? Niedługo czeka mnie wymiana sprzęgła, zaś mechanik mówi, że jeśli w tym modelu jest koło dwumasowe to przydałoby się je od razu wymienić. Silnik 2.0 hdi, 90km, rok produkcji 2005. I jeśli takowe koło posiadam, to jest to coś takiego? http://www.automotofrance.pl/pl/Products/3501/kolo_pasowe_walu_korbowego_berlingo_2_0hdi/Show/ -- Mirek |
|
Data: 2011-07-16 15:32:26 | |
Autor: Waldek Godel | |
problem z berlingo 2 hdi | |
Dnia Sat, 16 Jul 2011 16:21:24 +0200, mirek napisał(a):
sprawa się wyja¶niła - przyczyn± problemów był regulator napięcia, żeby było ¶mieszniej produkowany przez firmę Bosch:) tak to jest zawsze z urban legend o samochodach na F. Niemiecka czę¶ć za 30 zł, ale opinia o całym francuskim samochodzie. Natomiast jak w panzerwagenie ukręci się wał albo pęknie głowica, to jest to tylko czę¶ć eksploatacyjna, musisz się do tego przyzwyczaić. Mam jeszcze jedno pytanie - od którego rocznika, lub inaczej w jakich silnikach montowane było koło dwumasowe? Niedługo czeka mnie wymiana sprzęgła, za¶ mechanik mówi, że je¶li w tym modelu jest koło dwumasowe to przydałoby się je od razu wymienić. Silnik 2.0 hdi, 90km, rok produkcji 2005. to czym się powszechnie straszy, to dwumasowe koło zamachowe - 2.0 HDi 90 KM nigdy takiego nie miał, od pocz±tku do końca jego montażu. a to na fotce, to owszem posiadasz. Tyle, ze w linku jest kompletnie chora cena, nowe znajdziesz za połowę tego. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-16 16:44:13 | |
Autor: DoQ | |
problem z berlingo 2 hdi | |
W dniu 16-07-2011 16:32, Waldek Godel pisze:
sprawa się wyja¶niła - przyczyn± problemów był regulator napięcia, żebytak to jest zawsze z urban legend o samochodach na F. Nie znasz się. To jest czę¶ć Boscha ale robiona z dużo gorszych materiałów niż dla folkswagena, na specjalnej gorszej linii produkcyjnej przeznaczonej do francuzów ;) Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-16 17:03:03 | |
Autor: to | |
problem z berlingo 2 hdi | |
begin DoQ
Nie znasz siÄ™. Kto wie, czy to nie sabotaĹĽ pogrobowcĂłw Hitlera! -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-16 19:16:05 | |
Autor: DoQ | |
problem z berlingo 2 hdi | |
W dniu 16-07-2011 19:03, to pisze:
Nie znasz się.Kto wie, czy to nie sabotaż pogrobowców Hitlera! Całkiem możliwe, że w czasie II wojny chodziło o sabotaż słynnych francuskich Spitfire. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-16 17:21:03 | |
Autor: to | |
problem z berlingo 2 hdi | |
begin DoQ
Całkiem możliwe, że w czasie II wojny chodziło o sabotaż słynnych Ironią historii jest, że ów regulator napięcia z czasów wojny jest nadal wykorzystywany we współczesnych, francuskich samochodach! Już chyba wiem skąd ta niechęć do samochodów na F. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-16 20:04:18 | |
Autor: J.F. | |
problem z berlingo 2 hdi | |
Dnia 16 Jul 2011 17:21:03 GMT, to napisał(a):
begin DoQ Nie klam nie klam. Wspolczesny jest mechaniczny, czy w czasie wojny stosowali polprzewodnikowy ? J. |
|
Data: 2011-07-16 20:59:28 | |
Autor: DoQ | |
problem z berlingo 2 hdi | |
W dniu 16-07-2011 20:04, J.F. pisze:
Ironi± historii jest, że ów regulator napięcia z czasów wojny jest nadalNie klam nie klam. Ma rację. W PSA stosuje się TAKI SAM regulator zapewniaj±cy symetrię osiow± amplitudy napięcia - wiem, bo sam mam taki i wymieniałem go już ze dwa razy. Z tym że u mnie oprócz kontrolek, wł±czyły się wentylatory chłodnic i poci±gnęły zaparkowany samochód wzdłuż ulicy powoduj±c liczne szkody. To jest mój ostatni samochód na F. Pozdrawiam Paweł |
|