problem z biurem rachunkowym

Data: 2010-07-23 00:32:29
Autor: Robert Tomasik
problem z biurem rachunkowym
Użytkownik "gadacz" <gadacz_usenet@o2.pl> napisał w wiadomości news:i2acdi$1srf$1opal.icpnet.pl...

Poradzcie co z tym gosciem zrobic, bo juz nie wiem gdzie ten temat zaczepic.

Wezwać pisemnie do wydania dokumentów, a po bezskutecznym upływie terminu (załóżmy 7 dni) powiadomić Policję. Ukrycie dokumentów, to nie kradzież, więc ich w artość nie ma znaczenia.

Data: 2010-07-23 00:36:31
Autor: gadacz
W dniu 2010-07-23 00:32, Robert Tomasik pisze:
[...]

wezwanie dostarczone i odebrane ponad tydzien temu przez "ksiegowego" (mam potwierdzenie odbioru),
a co do policji to mam oczywiscie zamiar tam sie wybrac.

Gadacz
| http://www.psmade.pl - kurs photoshop, tutoriale, darmowe grafiki |
| http://www.vectorized.pl - darmowe wektory, ai., eps., cdr. |

problem z biurem rachunkowym