Data: 2011-07-14 20:02:42 | |
Autor: nn | |
problem z certyfikatem meritum bank | |
W dniu 2011-07-14 09:39, nn pisze:
Dostalem dzis maila dotycacego wniosku o zalozenie lokaty. Problem w jakies porady? |
|
Data: 2011-07-14 20:07:40 | |
Autor: nn | |
problem z certyfikatem meritum bank | |
i sprawa jasna - Thunderbird ma blad, ze nie odroznia niewaznego certyfikatu od certyfikatu, ktorego waznosc wygasla - https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=336599
natomiast meritum podpisuje maile certyfikatem waznym do 3 lipca (czyli nie waznym od dobrych paru dni) pozostawie sprawe bez komentarza.... |
|
Data: 2011-07-15 02:26:29 | |
Autor: Kamila Wardyn [Meritum Bank] | |
problem z certyfikatem meritum bank | |
On Jul 14, 8:07 pm, nn <n...@n.nn> wrote:
i sprawa jasna - Thunderbird ma blad, ze nie odroznia niewaznego Szanowni Państwo, Dziękujemy za informację. Jednocześnie pragniemy Państwa poinformować, że Meritum Bank ICB S.A. posiada informacje o utracie ważności certyfikatu, którym podpisywane są wiadomości kierowane z adresu email klient@meritumbank.pl. Zapewniamy, iż Bank podjął działania mające na celu niezwłoczne usunięcie powstałej nieprawidłowości. Jednocześnie pragniemy potwierdzić, że treść wiadomości kierowanych z tego adresu poczty email ma charakter prawidłowy. Chcielibyśmy również zaznaczyć, że sytuacja z certyfikatem dotyczy wyłącznie wiadomości email i nie ma żadnego związku z przebiegiem transakcji finansowych w Meritum Banku. Dodatkowo, poprawność danych mogą Państwo poprzez kontakt z Infolinią Banku pod jednym z numerów: 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888. W imieniu Meritum Bank - Kamila Wardyn |
|