problem z dmuchawą polo 92

Data: 2010-01-25 12:33:46
Autor: zenia
problem z dmuchawą polo 92
Witam
Czy ktoś też miał problem z dmuchawą/nawiewem w polo z 92. Niestety
nie działa - może ktoś mi podpowie jak się do tego zabrać
dzięki i pzdr

Data: 2010-01-25 22:07:44
Autor: Tomasz Pyra
problem z dmuchawą polo 92
zenia pisze:
Witam
Czy ktoś też miał problem z dmuchawą/nawiewem w polo z 92. Niestety
nie działa - może ktoś mi podpowie jak się do tego zabrać

Zacznij od bezpiecznika w skrzynce bezpieczników.

Następny w kolejce jest bezpiecznik termiczny zlokalizowany bezpośrednio przy rezystorze dmuchawy (umieszczonym gdzieś przy dmuchawie w kanałach powietrznych).

Jak nie jedno i drugie to już niestety miernik w dłoń i lecisz po kolei - włącznik, przewody, silnik i szukasz dziury.

Data: 2010-01-26 01:16:09
Autor: zenia
problem z dmuchawą polo 92

Zacznij od bezpiecznika w skrzynce bezpieczników.

Hej
Dziś się dmuchawa włączyła, o dziwo, i dość długo działała. Ale potem
znów się wyłączyła i włączała się tylko na zakrętach, i jak na razie
znów nie działa. Więc nie wiem czy to kwestia bezpieczników, ale
sprawdzę

Data: 2010-01-26 10:56:24
Autor: Tomasz Pyra
problem z dmuchawą polo 92
[...]

[...]