problem z elektryką

Data: 2018-02-13 21:18:28
Autor: PiteR
problem z elektryką
na  ** p.m.s **  LEPEK pisze tak:

No i dziś wyświetlacz zgasł po raz kolejny, zastosowałem procedurę
#1 (walnięcie z liścia w bok konsoli) - jak zwykle nie podziałało.
Ale pomyślałem, że zabiorę się wreszcie za to.

Wyświetlacz gaśnie bo nie dochodzi do niego zasilanie lub jest "trochę" zepsuty np marznie.

W pierwszym przypadku można bardziej obciążyć jego zasilanie żarówką i szukać brudnego styku. Można też mu podać obce napięcie z zasilacza i patrzeć czy też zgaśnie. W drugim przypadk tylko naprawa, wymiana modułu.

Takie uszkodzenie, że coś naprawia się po zgaszeniu zapaleniu zwykle świadczy o zepsutym procesorze, półprzewodniku w module (np w radiu).

Trochę się zepsuł ale trochę działa.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/