problem z guzikiem "power" w konsolce przenośnej

Data: 2011-12-18 10:36:08
Autor: dr nauk boskich
problem z guzikiem "power" w konsolce przenośnej
hej,

...mianowicie często nie działa, nawet jak się mocno wciska palcem. najlepsze efekty daje jakiś ostry patyczek, wtedy zazwyczaj się włącza. natomiast aby wyłączyć, nie ma rady trzeba wyjąć bateryjkę. wonderswana otworzyłem, przeczyściłem alkoholem styki i nic.. próbowałem też podmienić gumkę na dłuższą (wymieniłem z przyciskiem start) ale to też w sumie nic nie dało... można jeszcze coś pokombinować z tym?

problem z guzikiem "power" w konsolce przenośnej