Data: 2010-07-09 15:54:20 | |
Autor: PiotrMDC | |
problem z hamulcami. Działają, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
Witam,
mam w puncie problem z hamulcami. ogólnie hamuje super, ale jak sie naciska powoli i stopniowo wciska coraz bardziej to w końcu dojdzie do momentu gdzie mimo na maxa wcisnietego nie hamuje wogole, wtedy trzeba puscic hamulec, wciasnac z 2 razy i wtedy normalnie hamuje. szybsze wcisniecie hamulca pozwala dobrze hamowac, a powolne jakby stopniowo coraz mniej az do calkowitego barku pozdrawiam, piotr |
|
Data: 2010-07-09 18:45:37 | |
Autor: JAM | |
problem z hamulcami. Działają, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
On Jul 9, 6:54 pm, PiotrMDC <piotr...@gmail.com> wrote:
Witam, Typowy objaw zuzytej pompy hamulcowej. Mozna sie bawic w wymiane uszczelek, ale prawidlowa naprawa to wymiana kompletnej pompy na nowa. JAM http://marchel.home.comcast.net/~marchel/ |
|
Data: 2010-07-10 21:42:01 | |
Autor: J.F. | |
problem z hamulcami. Działajš, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
On Fri, 9 Jul 2010 18:45:37 -0700 (PDT), JAM wrote:
On Jul 9, 6:54 pm, PiotrMDC <piotr...@gmail.com> wrote: Typowy objaw zuzytej pompy hamulcowej. Zacznij jednak od bardzo staranego obejrzenia kol - moze to byc cieknacy cylinderek. Tzn najlepiej byloby tarcze/bebny zdjac i zobaczyc czy nie ma sladow wycieku. Mozna sie bawic w wymiane Nie wiem czy to prawidlowa metoda, ale pare lat temu bylo tak ze komplet gumek oryginalnych kosztowal 180zl, pompa Lukasa 130zl, a komplet gumek nieoryginalnych 20zl. Robota z wymiana gumek prosta, latwa i przyjemna, niestety - z wloskich produktow tylko pizza jest dobra. J. |
|
Data: 2010-07-10 23:43:37 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
problem z hamulcami. Działajš, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
Dnia Sat, 10 Jul 2010 21:42:01 +0200, J.F. napisał(a):
Robota z wymiana gumek prosta, latwa i przyjemna, niestety - z Co szczególnie dobrze widać we włoskich dieslach, gdzie sypią się tylko niemieckie elementy ;) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-07-11 13:19:26 | |
Autor: J.F. | |
problem z hamulcami. Działaj, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
On Sat, 10 Jul 2010 23:43:37 +0200, Borys Pogoreło wrote:
Dnia Sat, 10 Jul 2010 21:42:01 +0200, J.F. napisał(a): Widac : a) wlosi nawet w Niemczech porzadnego produktu nie potrafia zamowic, b) to elementy robione we wloskich fabrykach. Tak czy inaczej - wlosi nie potrafia zrobic prostych gumek do pompy hamulcowej forda .. J. |
|
Data: 2010-07-11 17:46:22 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
problem z hamulcami. Działaj, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
Dnia Sun, 11 Jul 2010 13:19:26 +0200, J.F. napisał(a):
Widac : Szczególnie te Bosche made in Germany ;) Tak czy inaczej - wlosi nie potrafia zrobic prostych gumek do pompy Trzeba było zamawiać u Forda ;) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-07-11 17:59:47 | |
Autor: J.F. | |
problem z hamulcami. Działaj?, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
On Sun, 11 Jul 2010 17:46:22 +0200, Borys Pogoreło wrote:
Dnia Sun, 11 Jul 2010 13:19:26 +0200, J.F. napisał(a): Na pewno nie :-P Tak czy inaczej - wlosi nie potrafia zrobic prostych gumek do pompyTrzeba było zamawiać u Forda ;) Ale u forda sa drozsze niz cala pompa. I wracamy do tego co JAM napisal - najlepiej nowa pompe wstawic. Z winy tych p* Wlochow, ktorzy nawet nie potrafia wymiaru zachowac. J. |
|
Data: 2010-07-11 19:54:53 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
problem z hamulcami. Działaj?, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
Dnia Sun, 11 Jul 2010 17:59:47 +0200, J.F. napisał(a):
a) wlosi nawet w Niemczech porzadnego produktu nie potrafia zamowic,Szczególnie te Bosche made in Germany ;) Tu masz przykłady, na których dobrze widać :) http://www.allegro.pl/item1130383526_alfa_romeo_159_1_9_jtdm_przeplywomierz.html http://www.allegro.pl/item1088355996_czujnik_cisnienia_alfa_147_156_159_166_jtd_okazja.html Z winy tych p* Wlochow, ktorzy nawet nie potrafia wymiaru zachowac. W Golfie trzy razy wymieniałem uszczelkę pod pokrywą i się poddałem (za każdym razem niemiecka, z tych droższych). Choć może po tylu latach po prostu coś się skrzywiło i bez dodatku silikonu to już nie byłoby szczelne. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-07-11 20:40:21 | |
Autor: J.F. | |
problem z hamulcami. Działaj?, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
On Sun, 11 Jul 2010 19:54:53 +0200, Borys Pogoreło wrote:
Dnia Sun, 11 Jul 2010 17:59:47 +0200, J.F. napisał(a): I tam pisze made in Germany ? No dobra, moze i pisze .. ale o co chodzi - alfy juz nie ma, a czujnik w stanie dobrym :-) Z winy tych p* Wlochow, ktorzy nawet nie potrafia wymiaru zachowac.W Golfie trzy razy wymieniałem uszczelkę pod pokrywą i się poddałem (za Pokrywa moze i sie skrzywila, ale pompy hamulcowej nie podejrzewam :-) J. |
|
Data: 2010-07-11 21:49:35 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
problem z hamulcami. Działaj?, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
Dnia Sun, 11 Jul 2010 20:40:21 +0200, J.F. napisał(a):
I tam pisze made in Germany ? No dobra, moze i pisze .. ale o co chodzi - alfy juz nie ma, a czujnik Raczej Alfa jest, tylko stoi, bo niemiecka część się posypała ;) To niestety typowe w tych silnikach. Albo Bosch sabotuje ;) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-07-10 02:06:38 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
problem z hamulcami. Działają, ale jest na nie myk, żeby przestały :/ | |
PiotrMDC pisze:
Witam, Stawiam na nieszczelność wewnątrz pompy hamulcowej. Przy dużym ciśnieniu widać jakoś trzyma, ale przy małym płyn cofa się do zbiorniczka. No chyba że było coś grzebane przy hamulcach, bo u mnie były takie objawy jak "miszcze mechaniki" mi połączyli oba obwody hamulcowe. |