problem z htc pro

Data: 2009-03-12 21:18:49
Autor: marcin
problem z htc pro
witam. nie idetyfikuje się nadawca smsa, wy¶wietla tylko numer nadawcy, mimo że jest w kontaktach. w instrukcji nie ma nic na ten temat. czy kto¶ jest w stanie mi poradzić jak to zmienić. dzięki za pomoc

Data: 2009-03-12 21:42:42
Autor: Krzysiek
problem z htc pro
Często takie ojawy daj± telefony, w których ten sam numer jest przypisany do dwóch kontaktów. SprawdĽ czy tak nie jest w Twoim przypadku.

Użytkownik "marcin" <htcpro@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:14f0.00000063.49b96e29newsgate.onet.pl...

Data: 2009-03-12 22:08:30
Autor: htcpro
problem z htc pro
byłoby to zbyt piękne, niestety tak nie jest:(

Data: 2009-03-13 09:14:03
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
problem z htc pro
On Thu, 12 Mar 2009 22:08:30 +0100, htcpro@op.pl wrote:

byłoby to zbyt piękne, niestety tak nie jest:(

Na pewno? A np. ten sam kontakt nei jest zdublowany w pamieci telefonu
i na karcie SIM? Niektóre Nokie tak sie wtedy zachowuj±.

Zdrówko

Data: 2009-03-13 14:36:29
Autor: htcpro
problem z htc pro
> [...]

Na pewno? A np. ten sam kontakt nei jest zdublowany w pamieci telefonu
i na karcie SIM? Niektóre Nokie tak sie wtedy zachowuj±.
wykasowałem kontakty z telefonu i karty, dodałem jeden kontakt i dalej nadawca się nie identyfikuje, w pozostałych 5 aparatach jest podobnie :(
Zdrówko

Data: 2009-03-16 15:07:58
Autor: vonski ®
problem z htc pro
htcpro@op.pl pisze:
On Thu, 12 Mar 2009 22:08:30 +0100, htcpro@op.pl wrote:

byłoby to zbyt piękne, niestety tak nie jest:(
Na pewno? A np. ten sam kontakt nei jest zdublowany w pamieci telefonu
i na karcie SIM? NiektĂłre Nokie tak sie wtedy zachowujÄ….
wykasowałem kontakty z telefonu i karty, dodałem jeden kontakt i dalej nadawca się nie identyfikuje, w pozostałych 5 aparatach jest podobnie :(
ZdrĂłwko

To nie ma nic wspólnego z kontaktami. Tak po prostu jest w Windows Mobile. Musisz poszukać odpowiedniego programu, który to poprawia/ zmienia. Gdzies kiedys taki soft widziałem, ale nie moge teraz odszukać. Spróbuj spytac tez na forum pdaclub.pl

--
Pzdr. vonski
"What is love? Love is to play

Data: 2009-03-16 15:14:48
Autor: vonski ®
problem z htc pro
vonski ® pisze:

[...]

Ok, mam:
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-sms-delivery-receipt-fix-v2-0-0.html

Ja osobiscie zas polecam SMS Reports Eraser, ktory zamist zwyklego raportu odczytuje onformacje o doreczonym smsie i jesli chcesz, to moze automatycznie usuwac raporty.