problem z iloscia kanalow - filip pvr

Data: 2009-10-05 10:50:45
Autor: Cavallino
problem z iloscia kanalow - filip pvr
Użytkownik "TIM" <trempes@by.o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości news:hab9du$aj3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Hej
Mam w domku jednorodzinnym konwenter quatro + multiswitch i do tego gniazda koncowe legranda
W czym problem, mianowicie gdy podlacze pod dane gniazdo filipa 6010, kanaly z cifry mam wszystkie (bez hd oczywiscie). Gdy pod to samo gniazdo podlacze filipa 7201 pvr nie mam wszystkich kanalow. Brakuje np. tvn tvn7 mtv mtvtwo i innych ktorych nie pamietam
Co moze byc przyczyna?

Aktualizacja listy kanałów kiedy była?

Data: 2009-10-05 22:10:19
Autor: TIM

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hacc16$7p5$1news.onet.pl...
[...]

Byla 2 dni temu aktualizacja kanalow i nowy soft podali do filipa pvr takze
kilka dni temu ale nic sie nie zmienilo :(

Data: 2009-10-06 19:11:45
Autor: glang
problem z iloscia kanalow - filip pvr
Aktualizacja listy kanałów kiedy była?

Byla 2 dni temu aktualizacja kanalow i nowy soft podali do filipa pvr takze
kilka dni temu ale nic sie nie zmienilo :(
zmień w ustawieniach anteny typ konwertera. po aktualizacji softu ustawia domyslnie twina
pzdr
GL

problem z iloscia kanalow - filip pvr