problem z instalacją gazową elpigaz

Data: 2011-09-04 18:56:12
Autor: Michał Gut
problem z instalacją gazową elpigaz
znajdz centralke (hint:szukaj tam gdzie przelacznik;))
wypnij zlacze i upewnij sie ze zlacze nie jest zasniedziale. poruszaj nim.

znajdz gdzie dochodza kable poszczegolne a w szczegolnosci masa (moze zasniedzial kabel, moze odpadl chgw).

popraw styki.
przyjrzyj sie na wsowki na elektrozaworach (zbiornik i w komorze silnika). pozdejmuj i zakladaj kilka razy coby poprawic kontakt.

Data: 2011-09-05 23:18:02
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:j40ajh$eoh$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Właśnie przyszła "trzecia ręka" i sprawdziłem wszystko. Elektrozawory są ok. (przeczyściłem chodzą lekko). Ale silnik krokowy był pozycji zamknięty i nie ruszał się.  Podmieniłem na inną sztukę i działa...

Pojeździm - zobaczym czy dobrze:)
Teraz dumam nad regeneracją reduktora - wolne troche wachlują , ale da się przeżyć.
Pozdrawiam
Krzysztof

problem z instalacją gazową elpigaz