[crosspost]problem z klientem

Data: 2009-08-10 15:59:52
Autor: Anax WRC
[crosspost]problem z klientem
Witam, wykonalem banery dla klienta, wystawilem fakture, zawiozlem banery, wspomnialem o zarysowaniach na dwoch z trzech sztuk,zostaly przyjete przez pracownika,a faktura podpisana tez przez pracownika . Na drugi dzien klient zlozyl reklamacje z okresleniem ze usluga nie zostala wykonana wg jego (skrytych) zalozen, czesc rzeczy ktore dostarczylem w ramach uslugi jest uszkodzona. Zgodzilem sie co do uszkodzen na niktorych z nich (banery zabralem), ale nie zgodzilem sie ze banery zostaly wykonane z "za cienkiego" matrerialu (klient nie okreslil grubosci w zamowieniu). Klient mi w ramach reklamacji odeslal fakture określając, że usługa zostala wykonana niezgodnie z jego zamowieniem, bo "zawsze mial grubsze banery".
Jak wspomnialem ,uznalem czesc reklamacji-wlasnie pisze pismo, ale czesci nie uznalem. Musze teraz cos zrobic z fakturą. Do glowy przychodzi mi wystawienie korekty i odjecie z niej rzeczy, ktore zabralem. Ale jeden baner zostaje. Jak to rozwiazac ksiegowo?
jesli wystawie korekte, to jestem prawie pewien, ze klient jej nie przyjmie, nie podpisze i nie odesle- chcialem ja wsadzic do odpowiedzi na reklamacje. no ale bede w kropce.
Wszystkie argumenty co do wykonania zlecenia sa po mojej stronie- zapewnienia producenta materialu, drukarni, zamowienia klienta bez okreslenia gramatury itd.

NO i drugie pytanie, jesli wystawie korekte to czy musze korygowac deklaracje VAT za lipiec? (podstawowa faktura jest z lipca, korekta sierpien)

bede wdzieczny za wszleka pomoc ksiegowo-prawnicza, jak to rozwiazac
pzdr
Anax

[crosspost]problem z klientem