problem z kompresją *.VOB na *.AVI

Data: 2011-09-23 12:39:10
Autor: Heniutek
problem z kompresją *.VOB na *.AVI
Witam

Mam problem z zamianą pliku *.VOB na *.AVI (DiVX). Używam programu
AutoGordianKnot. W trakcie drugiego przebiegu następuje reset komputera. Czy
ktoś ma jakiś pomysł??

Data: 2011-09-23 12:51:29
Autor: qwerty
Użytkownik "Heniutek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5hnki$eas$1@news.dialog.net.pl...
Mam problem z zamianą pliku *.VOB na *.AVI (DiVX). Używam programu
AutoGordianKnot. W trakcie drugiego przebiegu następuje reset komputera. Czy
ktoś ma jakiś pomysł??

Poczytaj logi i wyłącz automatyczny restart przy bsod.

Data: 2011-09-23 13:08:49
Autor: marfi
Użytkownik "Heniutek" <jolzef@wp.pl> napisał w wiadomości news:j5hnki$eas$1news.dialog.net.pl...
Witam

Mam problem z zamianą pliku *.VOB na *.AVI (DiVX). Używam programu
AutoGordianKnot. W trakcie drugiego przebiegu następuje reset komputera. Czy
ktoś ma jakiś pomysł??
  Może Ci się procesorek przegrzewa?

--
marfi

Data: 2011-09-24 19:34:01
Autor: Heniutek
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Grzał się proc. Odkurzyłem i działa.
Dzięki za porady

Data: 2011-09-23 15:04:57
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-09-23 12:39, Heniutek pisze:
Witam

Mam problem z zamianą pliku *.VOB na *.AVI (DiVX). Używam programu
AutoGordianKnot. W trakcie drugiego przebiegu następuje reset komputera. Czy
ktoś ma jakiś pomysł??

Za każdym razem dokładnie w tym samym miejscu?
Co mówi BSOD?

Data: 2011-09-24 14:47:14
Autor: Heniutek
problem z kompresją *.VOB na *.AVI

Za każdym razem dokładnie w tym samym miejscu?
Co mówi BSOD?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Mniej więcej w tym samym miejscu,
Nie mogę odczytać BSOD boszybko znika.

Data: 2011-09-28 10:28:24
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-09-24 14:47, Heniutek pisze:
Za każdym razem dokładnie w tym samym miejscu?
Co mówi BSOD?
Mniej więcej w tym samym miejscu,
Nie mogę odczytać BSOD boszybko znika.

Wygląda na to, że masz problem z dyskiem twardym. Zajrzyj tu:
Mój komputer ( prawym klawiszem ) > Właściwości > Zaawansowane > w sekcji "uruchamianie i odzyskiwanie" > Ustawienia > odptasz opcję "automatycznie uruchom ponownie" > Zastosuj. Teraz jak wyskoczy BSOD to system zatrzyma się nie restartując się. Wtedy będziesz mógł przepisać to co jest na ekranie.