problem z magną

Data: 2012-06-08 13:22:14
Autor: tomasz chodyra
problem z magną
Witam
Jak w temacie Magna rocznik 85 3 lata stała w garażu nie chce odpalić,
nowy akumulator, wymienione paliwo w zbiorniku. Co sprawdzić jak
ugryźć.

Pozdrawiam Tomek

Data: 2012-06-08 22:33:17
Autor: Monster
problem z magną
W dniu 2012-06-08 22:22, tomasz chodyra pisze:
Witam
Jak w temacie Magna rocznik 85 3 lata stała w garażu nie chce odpalić,
nowy akumulator, wymienione paliwo w zbiorniku. Co sprawdzić jak
ugryźć.
Po takim czasie odparowało co lotne z gaźników,pewnie tu tkwi problem.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-08 13:45:07
Autor: tomasz chodyra
problem z magną
On 8 Cze, 22:33, Monster <al...@op.pl> wrote:
W dniu 2012-06-08 22:22, tomasz chodyra pisze:> Witam
> Jak w temacie Magna rocznik 85 3 lata sta a w gara u nie chce odpali ,
> nowy akumulator, wymienione paliwo w zbiorniku. Co sprawdzi jak
> ugry .

Po takim czasie odparowa o co lotne z ga nik w,pewnie tu tkwi problem.

--
Tomek
BMW R1100S

czyli trzeba rozebrać gaźnik i wyczyścić? znacie jakiegoś magika z
okolic bolesławca- dolnysląsk ?

Data: 2012-06-08 23:01:07
Autor: Monster
problem z magną
W dniu 2012-06-08 22:45, tomasz chodyra pisze:
[...]

Znacie,wysłałem na priw.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-06-08 23:33:50
Autor: Kuczu
problem z magną
[...]

Gazniki zarosly syfem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-14 14:47:29
Autor: maverik
problem z magną
Jak w temacie Magna rocznik 85 3 lata stała w garażu nie chce odpalić,
nowy akumulator, wymienione paliwo w zbiorniku. Co sprawdzić jak
ugryźć.
-

Gaźniki, jeśli nie pomoże spuszczenie paliwa rozebranie czyszczenie itp. u mnie problem taki powstał 2 razy w motocyklach klientów, wstawienie na zimę, odbiór na wiosnę

problem z magną