problem z mikrofonem

Data: 2009-08-22 10:32:30
Autor: jivanmuktaWYTNIJTO
problem z mikrofonem
Mikrofon mi chyba nie działa. Nie nagrywa się nic w Windowsach. Jak mogę
sprawdzić na czym polega problem?
Byłbym wdzięczny za pomoc.

Data: 2009-08-22 10:58:27
Autor: qwerty
problem z mikrofonem
Użytkownik <jivanmuktaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7b4d.0000008d.4a8fad1e@newsgate.onet.pl...
Mikrofon mi chyba nie działa. Nie nagrywa się nic w Windowsach. Jak mogę
sprawdzić na czym polega problem?
Byłbym wdzięczny za pomoc.

Najprawdopodobniej problem występuje między monitorem, a fotelem.

Data: 2009-08-22 12:13:33
Autor: Marcin
problem z mikrofonem
qwerty pisze:
[...]

Bystrość twoja nie zna granic

Data: 2009-08-22 12:55:09
Autor: RadoslawF
problem z mikrofonem
Dnia 2009-08-22 12:13, Użytkownik Marcin napisał:

[...]

Mylisz się, ma granice, nie dopisał że to NTG.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-23 19:50:21
Autor: qwerty
problem z mikrofonem
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h6oik6$tv2$2@node2.news.atman.pl...
Mylisz się, ma granice, nie dopisał że to NTG.

Miałem nadzieję, że załapie.

Data: 2009-08-23 20:38:41
Autor: RadoslawF
problem z mikrofonem
Dnia 2009-08-23 19:50, Użytkownik qwerty napisał:

Mylisz się, ma granice, nie dopisał że to NTG.

Miałem nadzieję, że załapie.

Optymista.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2009-08-22 12:43:17
Autor: Olek
problem z mikrofonem
qwerty wrote:

Najprawdopodobniej problem występuje między monitorem, a fotelem.

haaahahaaa

Data: 2009-08-22 11:06:41
Autor: PK
problem z mikrofonem
Regulacja Glosnosci >Opcje>Wlasciwsci
Wybierz Nagrywanie
Upewnij sie ze we wlasciwosciach NAGRYWANIA jest ptaszek przy mikrofonie.
Jesli masz opcje zaawansowane podbij czulosc o 20%

Data: 2009-08-25 11:41:22
Autor: JoteR
problem z mikrofonem
"PK" napisał:

Jesli masz opcje zaawansowane podbij czulosc o 20%

Jeśli pomoże, to autorowi porady należy się piwo o zawartości alkoholu
co najmniej 3,5 dB ;->

JoteR

problem z mikrofonem