problem z najemcÄ… - proszÄ™ o rady, pil ne!

Data: 2011-06-06 14:55:34
Autor: Roman Rumpel
problem z najemcÄ… - proszÄ™ o rady, pil ne!
W dniu 2011-06-06 14:27,  tom pisze:
witam,
jestem właścicielem mieszkania i mam uciążliwego najemcę.
na szczęście wypowiedział już umowę i mam kilka pytań w związku z tym.

Umowę wypowiedział telefonicznie 25 maja. Czy w związku z zapisami w umowie:

"Umowa jest zawarta na czas nieokreślony. Każdej ze stron przysługuje prawo
wypowiedzenia niniejszej umowy, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
wypowiedzenia w formie pisemnej."

wypowiedzenie telefoniczne jest wiążące czy musi być pisemne?

czy "jednomiesięczny okres wypowiedzenia" liczony jest od dnia wypowiedzenia
umowy czy od ostatniego dnia miesiąca w którym wypowiedziano umowe?
Czy jesli wypowiedzenie telefnoniczne jest wiążące to musi zaplacić za cały
czerwiec?

Czy jeśli w umowie zaznaczono że najemca opłaca mieszkanie na konto bankowe
wynajmującego , to mogę nie przyjąć gotówki od najemcy i żądać wpłaty na konto?

Hmmm, tak się zastanawiam, kto tu jest uciążliwy?

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2011-06-06 13:14:00
Autor: tom
problem z najemc± - proszê o rady, pilne!
Roman Rumpel <romane@screspam.gazeta.pl> napisa³(a):
> Czy jeÅ&#65533;li w umowie zaznaczono że najemca opÅ&#65533;aca mieszkanie na konto bankow
> wynajmujÄ&#65533;cego , to mogÄ&#65533; nie przyjÄ&#65533;Ä&#65533; gotówki od najemcy i żÄ&#65533;daÄ&#65533; wpÅ&#65533;at
y na konto?

Hmmm, tak siÄ&#65533; zastanawiam, kto tu jest uciÄ&#65533;żliwy?

Bo mam dowód kiedy pieni±dze wp³ynê³y na konto, a wp³aca nawet miesi±c po
terminie.
A przy gotówkowej op³acie mo¿e siê nie zgodziæ na podpisanie notatki ¿e w³aci³
tyle dni po terminie. Chce mieæ dowody je¶li mia³o by doj¶æ do sprawy s±dowej.
Ale jak nie znasz odpowiedzi na postawione pytania to nie odpowiadaj wcale.

Data: 2011-06-06 15:21:30
Autor: mvoicem
(06.06.2011 15:14), tom wrote:
[...]

Jak przyjdzie co do czego, to on bêdzie musia³ mieæ dowód na to ¿e w
ogóle zap³aci³ :). Zw³aszcza, ¿e w umowie jest mowa o p³atno¶ci na konto.

Ty siê po prostu nie wychylaj z pokwitowaniem. Je¿eli za¿±da - popro¶ go
o podpis na pokwitowaniu (twojej kopii), zanim z³o¿ysz swój.

p. m.

Data: 2011-06-06 21:23:37
Autor: Roman Rumpel
problem z najemcÄ… - proszÄ™ o rady, pil ne!
W dniu 2011-06-06 15:14, tom pisze:
Roman Rumpel<romane@screspam.gazeta.pl>  napisaÅ‚(a):

Czy jeĹ&#65533;li w umowie zaznaczono Ĺźe najemca opĹ&#65533;aca mieszkanie na konto bankow
wynajmujÄ&#65533;cego , to mogÄ&#65533; nie przyjÄ&#65533;Ä&#65533; gotĂłwki od najemcy i ĹźÄ&#65533;daÄ&#65533; wpĹ&#65533;at
y na konto?

Hmmm, tak siÄ&#65533; zastanawiam, kto tu jest uciÄ&#65533;Ĺźliwy?

Bo mam dowód kiedy pieniądze wpłynęły na konto, a wpłaca nawet miesiąc po
terminie.
A przy gotówkowej opłacie może się nie zgodzić na podpisanie notatki że włacił
tyle dni po terminie. Chce mieć dowody jeśli miało by dojść do sprawy sądowej.
Ale jak nie znasz odpowiedzi na postawione pytania to nie odpowiadaj wcale.

Przy gotówkowej wpłacie to on ma gorzej. bo nie ma dowodu, ze w ogóle wpłacił. Podtrzymuje tezę, że jesteś upierdliwy

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl

Data: 2011-06-07 02:14:17
Autor: ania
problem z najemc± - proszê o rady, pilne!
Roman Rumpel <romane@screspam.gazeta.pl> napisa³(a):
Podtrzymuje tezÄ&#65533;, że jesteÅ&#65533; upierdliwy

A ja my¶lê Roman, ¿e to ty jeste¶ bardziej upierdliwy. W ka¿dym swoim po¶cie przypominasz ch³opakowi, ¿e jest upierdliwy. My¶lê, ¿e
jak ju¿ raz powiedzia³e¶ to wystarczy. No ale jak siê nie ma lepszego zajêcia....

Data: 2011-06-07 13:37:57
Autor: Roman Rumpel
W dniu 2011-06-07 04:14,  ania pisze:
Roman Rumpel<romane@screspam.gazeta.pl>  napisaÅ‚(a):
Podtrzymuje tezÄ&#65533;, Ĺźe jesteĹ&#65533; upierdliwy

A ja myślę Roman, że to ty jesteś bardziej upierdliwy.
W każdym swoim poście przypominasz chłopakowi, że jest upierdliwy. Myślę, że
jak już raz powiedziałeś to wystarczy. No ale jak się nie ma lepszego zajęcia....

E tam, zaraz w każdym, raptem dwa napisałem :) A co do lepszego zajęcia - to akurat czytanie tej grupy jest całkiem miłym zajęciem czasami, w sam raz na przerwę w innych działaniach.