[Era Tak Tak] problem z naliczaniem za GPRS

Data: 2011-01-15 13:40:22
Autor: Kruk
[Era Tak Tak] problem z naliczaniem za GPRS
Witam

Aktywowałem sobie usługę Blueconnect Max w Tak Taku, jaki¶ tydzień
temu. Od tego czasu nie naliczało mi za pakietow± transmisję danych
ani grosza (to oczywiste ;) ). Jednak od wczoraj, mniej więcej od
godziny 22., nalicza mi za każd± sesję i to aż 6,05zł :/  W ten
cudowny sposób od wczoraj (nie¶wiadomie) straciłem z konta prawie
50zł... :///   Kto¶ z Was też ma tak fajnie? :]

Próbowałem dzwonić do biura obsługi, ale automat powiedział mi, że ze
względu na modernizację ich systemów nie przyjmuj± zgłoszeń... o.O

takie rzeczy tylko w erze? ;)

Data: 2011-01-15 23:42:55
Autor: SDD
[Era Tak Tak] problem z naliczaniem za GPRS

Użytkownik "Kruk" <kruk76@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:2ee57b18-d7e3-438c-9e91-7136bfb1f8bbk13g2000vbq.googlegroups.com...

cudowny sposób od wczoraj (nie¶wiadomie) straciłem z konta prawie
50zł... :///   Kto¶ z Was też ma tak fajnie? :]

Moze mieszkasz gdzies w poblizu granicy? ;)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-01-16 10:47:18
Autor: Michał Rolka
W dniu 2011-01-15 22:40, Kruk pisze:
[...]

Też to miałem. Zgłosiłem problem via formularz kontaktowy w iTakTak, dzi¶ mi pieni±dze wróciły na konto, muszę je jeszcze przeliczyć.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2011-01-16 15:16:20
Autor: Kruk
On 16 Sty, 10:47, Michał Rolka <use...@m.rolka.info> wrote:
> [...]

Też to miałem. Zgłosiłem problem via formularz kontaktowy w iTakTak,
dzi¶ mi pieni±dze wróciły na konto, muszę je jeszcze przeliczyć.

Dzisiaj zauważyłem, ze oddali mi czę¶ć kasy (większo¶ć), ale nadal
pobieraj± za sesje GPRS 6,05zł i po jakim¶ czasie oddaj±... ale chyba
nie wszystko...
Przestaje mi się podobać ten Tak Tak i Era w ogóle... Napierdalaj±
smsy reklamowe aż się porzygać można, ale żeby poinformować smsem
użytkowników o problemach z sieci±, o modernizacji systemów itp.... no
to gdzieżby... :/

Data: 2011-01-17 13:27:14
Autor: J.F.
problem z naliczaniem za GPRS
Użytkownik "Kruk" <kruk76@gmail.com> napisał w
Przestaje mi się podobać ten Tak Tak i Era w ogóle... Napierdalaj±
smsy reklamowe aż się porzygać można,

To mozna  wylaczyc.

ale żeby poinformować smsem
użytkowników o problemach z sieci±, o modernizacji systemów itp.... no
to gdzieżby... :/

A inne sieci tak maja ?
Kto sie lubi chwalic :-)

J.

Data: 2011-01-17 16:48:10
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
problem z naliczaniem za GPRS
On 01/17/2011 12:16 AM, Kruk wrote:
Przestaje mi się podobać ten Tak Tak i Era w ogóle... Napierdalają
smsy reklamowe aż się porzygać można, ale żeby poinformować smsem
uĹĽytkownikĂłw o problemach z sieciÄ…, o modernizacji systemĂłw itp.... no
to gdzieĹĽby... :/

Dziwne, nie mam żadnej blacklisty a SMSa reklamowego ostatnio dostałem jakieś 3 telefony temu. 5 lat najmniej.

M.

Data: 2011-01-17 22:49:49
Autor: animka
W dniu 2011-01-17 16:48, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:
[...]

jakieĹ› 3 telefony temu. 5 lat najmniej.

Już lada dzień Era będzie się nazywała bodajże "T1".

--
animka

Data: 2011-01-18 11:32:04
Autor: SDD
problem z naliczaniem za GPRS

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ih2di5$c6p$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2011-01-17 16:48, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

Już lada dzień Era będzie się nazywała bodajże "T1".

Czy jest choc jedna jakas informacja, choc jedna jakas dana czy nazwa, ktorej nie przekrecilabys?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-01-18 10:33:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 18 Jan 2011 11:32:04 +0100, SDD napisał(a):

Już lada dzień Era będzie się nazywała bodajże "T1".

Czy jest choc jedna jakas informacja, choc jedna jakas dana czy nazwa, ktorej nie przekrecilabys?

Nie czepiaj się maskotki... Po pierwsze to nieładnie, po drugie i tak nic
nie da :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2011-01-18 10:35:45
Autor: Olgierd
[...]

E tam, czym byłaby grupa bez jej słodkich lapsusów!

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-22 21:54:10
Autor: gostek
W dniu 2011-01-16 10:47, Michał Rolka pisze:
[...]

Era od kilku miesiecy ma jakies koszmarne problemy z jakoscia dzialania wszystkich uslug dodatkowych (uruchamianie, biling), ja srednio co tydzien skladam jakas reklamacje (choc do lacznie 5 numerow), a to sie nie wlaczy, a to nie zadziala promocja powdojne doladowanie itd.

[Era Tak Tak] problem z naliczaniem za GPRS