problem z nękaniem telefonami

Data: 2009-12-10 17:11:58
Autor: Krzyś
problem z nękaniem telefonami
Witam,
mam problem z osobą, która mnie niepokoi
telefonami zastrzeżonymi po 22, ja tych telefonów nie odbieram.
Czy operatorzy mają w logach inicjowanie połączeń, bez odbierania
przez docelowego abonenta ( dzwoni 3-5 sygnałów i się wyłącza)?

Data: 2009-12-10 18:04:34
Autor: Baluu
problem z nękaniem telefonami
Wszystko mają, ale dowie się o tym jaki to numer jedynie prokurator na zlecenie Sadu.

B.

Data: 2009-12-10 20:27:01
Autor: SDD

Użytkownik "Krzyś" <iks@x.to> napisał w wiadomości news:hfr6ov$3r1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Napisz do mnie na priv!!!!
Moge namierzyc CI ten nr

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-11 13:46:22
Autor: SDD
[...]

Widze, z ekolega nie zainteresowany :)
A ja chcialem bezinteresownie - co najwyzej jakis czteropak poczta polska przeslany po udanym namierzeniu gnoja.
Jak nei wierzysz to zadzwon do mnie z zastrzezonego na 604566811 :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-11 17:16:18
Autor: Tomaszek
W dniu 2009-12-11 13:46, SDD pisze:
Widze, z ekolega nie zainteresowany :)
A ja chcialem bezinteresownie - co najwyzej jakis czteropak poczta polska
przeslany po udanym namierzeniu gnoja.
Jak nei wierzysz to zadzwon do mnie z zastrzezonego na 604566811 :)

Jeśli to nie jest jakaś tajemnica, to napisz kim jesteś z zawodu wykonywanego;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do Ĺźadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-11 17:43:16
Autor: SDD

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:hftr87$k7j$3news.onet.pl...

Jeśli to nie jest jakaś tajemnica, to napisz kim jesteś z zawodu wykonywanego;)

I tak bys nie uwierzyl :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-11 21:53:47
Autor: bratPit
problem z nękaniem telefonami

Jeśli to nie jest jakaś tajemnica, to napisz kim jesteś z zawodu
wykonywanego;)

I tak bys nie uwierzyl :)

a mówili że agent Tomek się zaszył ;-)
brat

Data: 2009-12-12 09:39:25
Autor: Przemek
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości
a mówili że agent Tomek się zaszył ;-)

....mając na mysli to, że nie pije. Rzygało mu się zawsze po alkoholu biedaczkowi.
Przem

Data: 2009-12-13 07:40:59
Autor: Tomaszek
W dniu 2009-12-12 09:39, Przemek pisze:
...mając na mysli to, że nie pije. Rzygało mu się zawsze po alkoholu
biedaczkowi.

No to już na pewno nie chodzi o mnie - ja ile bym nie wychlał to nie rzygam ;)

Data: 2009-12-14 13:16:28
Autor: SDD

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:hfteus$k47$1news.onet.pl...

Jak nei wierzysz to zadzwon do mnie z zastrzezonego na 604566811 :)

Chyba ktos sobie wzial do serca to i puszcza mi gluche z zastrzezonego Easycalla 224278003 :)
Po oddzwoenieiu z Ery jest od razu polaczenei i cisza a z Playa robi sie petla zwrotna.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-11 20:11:07
Autor: r.
Krzyś pisze:
[...]

Ktoś kiedyś doradzał na grupie, żeby przekierować na lokalną komendę ;)

pozdrawiam
r.

Data: 2009-12-12 22:04:16
Autor: FD
Krzyś pisze:
[...]

i błąd....
odbieraj! i kladz tel. np. kolo radia....
jak se pare razy poslucha audycji np radia co ma ryja i nastuka rachuneczek
to sam szybko zrezygnuje...

Data: 2009-12-12 23:49:16
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 12 Dec 2009 22:04:16 +0100, FD napisał(a):
Krzyś pisze:
[...]

Takie rady były dobre 15 lat temu, gdy nie było  naliczania sekundowego a za
minutę się płaciło kilka(naście) razy więcej niż obecnie. Teraz to w
zasadzie faktycznie pozostaje przekierować na jakąś zegarynkę albo na
nieistniejący numer...

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-12-13 21:32:17
Autor: FD
Jacek Osiecki pisze:

[...]

rewelacyjna rada..... za przekierowanie Ty placisz?

Data: 2009-12-14 01:36:58
Autor: SDD

Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg3jmj$kf6$1nemesis.news.neostrada.pl...
rewelacyjna rada..... za przekierowanie Ty placisz?

Na nieistniejący numer nie placi.
Mozena takze sprobiowac przekierowac na 0800 (np. Infolinia dla uzytkownikow Neostrady, Inteligo) - o ile z danej komórki dostepne sa polaczenia z 0800.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-12-13 20:44:51
Autor: Jan Strybyszewski
Krzyś pisze:
[...]

Ustaw autoodbieranie bedzie slad bilingowy

Data: 2009-12-15 12:10:13
Autor: Paweł Gąska
problem z nękaniem telefonami
Witam,

W odpowiedzi na maila od Krzyś
z dnia: 2009-12-10 17:11:
[...]
hehehe, sprawdzić czy numer nie figuruje w bazie dłużników kruka
lub innej hieny... może tam być z róźnych przyczyn, np. ktoś kiedyś miał ten numer i nie spłacił długów :]

nękanie głuchymi telefonami to "specjalność" takich "firm"

Paweł

problem z nękaniem telefonami