[pomocy] problem z neostrada lub router'ami

Data: 2009-10-29 07:38:57
Autor: kedarby
[pomocy] problem z neostrada lub router'ami
Witam!
od 2 tyg mam problem z neostrada, mianowicie chodzila od ponad roku dobrze az pewnego dnia cos  padlo i cisza, dzialala przez routerek Asus zmienilem bo liczylem ze padl, jednak nastepny po tyg to samo a teraz jakie sa objawy na routerze ADSl normalnei swieci dioda, dioda od internetu miga, a jak podlacze modem USB TPsy to internet dziala dobrze, czasem bo ilus probach konfiguracji (zawsze tak samo) zlapie na chwile interent!

w diagniostyce routerow pokazuej FAIL przy ATMach

moze ktos ma pomysl co moze byc?

dziekuje z gory za pomoc

Data: 2009-10-29 03:19:03
Autor: Krzysiek
problem z neostrada lub router'ami

za zabezpieczyłeś sieć? nie masz darmozjadów na pokładzie?

Data: 2009-10-29 11:30:59
Autor: kedarby
problem z neostrada lub router'ami

za zabezpieczyłeś sieć? nie masz darmozjadów na pokładzie?

no po wi-fi mam wylaczone
a po lanie nie mam napewno

Data: 2009-10-29 03:43:15
Autor: Krzysiek
On 29 Paź, 11:30, "kedarby" <artgl...@home.pl> wrote:
>za zabezpieczyłeś sieć? nie masz darmozjadów na pokładzie?

no po wi-fi mam wylaczone
a po lanie nie mam napewno
niepotrzebne ;-) chyba, że wchodza Ci do domu ludzie ze skrętka,
podłączają się i wychodzą ;-))

w takim razie zgłoś usterkę do TP. Może coś na linii.

Data: 2009-10-30 18:27:14
Autor: Tomaszek
kedarby pisze:
[...]

moze ktos ma pomysl co moze być?

A jak podłączasz przez modem tepsiany, to jak nie może się połączyć, to jaki błąd wywala? - chodzi mi o numer błędu.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-31 21:16:40
Autor: Feromon

Użytkownik "kedarby" <artglass@home.pl> napisał w wiadomości news:4ae937a3$1news.home.net.pl...
[...]

CZY TO ZDANIE JEST PRAWDZIWE?

"zmienilem bo liczylem ze padl, jednak nastepny po tyg to samo"
A PRZEZ TYDZIEŃ BYŁO DOBRZE?
ASUS zmieniłeś na CO?

" internet dziala dobrze, czasem bo ilus probach konfiguracji (zawsze tak samo) zlapie na chwile interent"
CO MASZ NA MYŚLI MÓWIĄC O PRÓBACH KONFIGURACJI?

Resetujesz ustawienia routera guzikiem uruchamiasz kreator konfiguracji, od razu/nie od razu działa i potem
działa/nie działa przez kilka/kilkanaście dni?

Feromon

Data: 2009-11-02 10:08:00
Autor: kedarby
[pomocy] problem z neostrada lub router'ami

"a jak podlacze modem USB TPsy to internet dziala dobrze"
CZY TO ZDANIE JEST PRAWDZIWE?

TAK

"zmienilem bo liczylem ze padl, jednak nastepny po tyg to samo"
A PRZEZ TYDZIEŃ BYŁO DOBRZE?
ASUS zmieniłeś na CO?

TP-link

" internet dziala dobrze, czasem bo ilus probach konfiguracji (zawsze tak samo) zlapie na chwile interent"
CO MASZ NA MYŚLI MÓWIĄC O PRÓBACH KONFIGURACJI?

po resetach do fabrycznych ustawien

Resetujesz ustawienia routera guzikiem uruchamiasz kreator konfiguracji, od razu/nie od razu działa i potem
działa/nie działa przez kilka/kilkanaście dni?

jak dziala to nieraz  odrazu po resecie do fabrycznych

[pomocy] problem z neostrada lub router'ami