[pomocy] problem z neostrada lub router'ami

Data: 2009-10-30 18:27:14
Autor: Tomaszek
[pomocy] problem z neostrada lub router'ami
kedarby pisze:
Witam!
od 2 tyg mam problem z neostrada, mianowicie chodzila od ponad roku dobrze az pewnego dnia cos  padlo i cisza, dzialala przez routerek Asus zmienilem bo liczylem ze padl, jednak nastepny po tyg to samo a teraz jakie sa objawy na routerze ADSl normalnei swieci dioda, dioda od internetu miga, a jak podlacze modem USB TPsy to internet dziala dobrze, czasem bo ilus probach konfiguracji (zawsze tak samo) zlapie na chwile interent!

w diagniostyce routerow pokazuej FAIL przy ATMach

moze ktos ma pomysl co moze być?

A jak podłączasz przez modem tepsiany, to jak nie może się połączyć, to jaki błąd wywala? - chodzi mi o numer błędu.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

[pomocy] problem z neostrada lub router'ami