problem z odpalaniem

Data: 2013-05-24 19:20:04
Autor: Piotr Klimek
problem z odpalaniem
Dnia (Fri, 24 May 2013 14:14:28 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za mikus27
wyklawiaturowal co nastepuje:

sprawa wygląda tak  posiadam kmx 125 99 r i nie mogę go odpalić gdy jest zimny. tylko na pycha odpali potem jak się  zaagrzeje wystraczy ledko kopnać i pali, kranik zamykam wiec sie nie zalewa a i odpalam bez sania (nie wiem czy dobrze ale tak mi doradził mechanik ) więc jak byście mi mogli doradzić co z tym się dzieje bym był happy :D

Sprobuj ze ssaniem, po to ono właśnie jest żeby ułatwić rozruch zimnego
silnika.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S
http://bikepics.com/members/piko/