[1.9 TDI] problem z odpalaniem na ciepłym sil niku

Data: 2012-05-03 11:35:10
Autor: gregor
[1.9 TDI] problem z odpalaniem na ciepłym sil niku
Witam ponownie

Po długim okresie "badania" problemu wiem już jak obejść telepanie ciepłego silnika przy jego uruchamianiu, może to komuś pomoże ew. może ktoś mi podpowie czy to może być wina rozrusznika, otóż jak przekręcam kluczyk przetrzymuję go max. 1 sekundę niż zwykle i silnik ładnie startuje bez telepania ! problem rozwiązany połowicznie ale na regenerację pompy się nie wybieram być może ma to związek z rozrusznikiem ??

gregor

[1.9 TDI] problem z odpalaniem na ciepłym sil niku