problem z od¶wierzaniem ekranu

Data: 2010-12-23 11:37:50
Autor: pawel
problem z od¶wierzaniem ekranu
Witam.

Problem jak w temacie.
Na komputerze zainstalowany był system windows XP i wszystko chodziło ok przez jaki¶ rok.
Po tym czasie pojawił problem. Mianowicie gdy przesuwam zawarto¶ć okienek to rozmazuje mi obraz jakby "się kosił" nie tylko danego
okienka ale też w innych miejscach pulpitu. Po kilku sekundach obraz się od¶wieża i jest normalnie. Niezależnie jaki program, również przy przegl±daniu plików w standardowym
eksploratorze.
My¶lałem że to wina systemu więc zainstalowałem Win7 i na ¶wieżym jest to samo.
Tylko teraz nie wiem co mogło się uszkodzić?
Nie jest to mój komputer i teraz nie jestem w stanie powiedzieć jaki dokładnie tam siedzi
sprzęt ale nie taki stary.

Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-12-23 12:10:31
Autor: Marcin N
problem z od¶wierzaniem ekranu

Użytkownik "pawel" <paw1976@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iev8q3$9gs$1@news.onet.pl...

Problem jak w temacie.

Główny problem w temacie to ortografia.

Data: 2010-12-23 13:43:46
Autor: nom
problem z od¶wierzaniem ekranu

Użytkownik "pawel" <paw1976@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iev8q3$9gs$1news.onet.pl...
My¶lałem że to wina systemu więc zainstalowałem Win7 i na ¶wieżym jest to samo.

A sterowniki do karty graficznej s± zainstalowane? Może masz tylko standardowa VGA.

Data: 2010-12-23 18:57:51
Autor: m4rkiz
[...]

to po kiego z tym leziesz na grupe sprzetowa?

zaktualizuj sterowniki, zapusc jakiegos occt, sprawdz temperatury

Data: 2010-12-28 15:29:42
Autor: pawel
problem z od¶wierzaniem ekranu
to po kiego z tym leziesz na grupe sprzetowa?

Bo problemem był sprzęt a dokładniej karta graficzna.

Pozdr.

problem z od¶wierzaniem ekranu