problem z odtwarzaniem muzyki w E 51

Data: 2009-03-26 15:58:03
Autor: Andrzej Bogacki
problem z odtwarzaniem muzyki w E 51
Dokladniej rzecz ujmujac problem dotyczy nie samego odtwarzania piosenki tylko twego, ze przy zapisywaniu muzyki w telefonie lub na karcie automatycznie utwory ustawiają sie w kolejnosci alfabetycznej. Czasem to nie ma znaczenia ale w wielu przypadkach ma. No bo jak tu słuchac np. The Wall kamandy Pinka Floyda, kiedy utwory ustawia sie alfabetycznie????
Probowałem róznych sposobów np. ponumerowałem tytuły utworów liczac na kolejnosc wg numerów ale... nic z tego do telefonu i tak skopiowały mi sie tytuły bez cyfr z przodu a wiec znowu alfabetycznie.

Co robić droga redakcjo?
I jeszcze jedno. Jak zwykłe mp3 lub nawet audio przerobić na zajmujące najmniej miejsca pliki AAC??

Data: 2009-03-26 18:50:42
Autor: JoteR
"Andrzej Bogacki" napisał:

No bo jak tu słuchac np. The Wall kamandy Pinka Floyda,
kiedy utwory ustawia sie alfabetycznie????

Scalić cały album w jeden plik?

Probowałem róznych sposobów np. ponumerowałem tytuły utworów liczac
na kolejnosc wg numerów ale... nic z tego do telefonu i tak skopiowały mi
sie tytuły bez cyfr z przodu a wiec znowu alfabetycznie.

Ciężko mi w to uwierzyć, chociaż... wszak to E51 i jej Dzień Świstaka ;-> A może ona sortuje nie po nazwach plików, a po tagach? Spróbuj w nich powpisywać cyferki na początku.

JoteR

Data: 2009-03-27 12:30:48
Autor: Andrzej Bogacki

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gqgf9n$9qc$1inews.gazeta.pl...
"Andrzej Bogacki" napisał:

No bo jak tu słuchac np. The Wall kamandy Pinka Floyda,
kiedy utwory ustawia sie alfabetycznie????

Scalić cały album w jeden plik?

W tym przypadku to pomoze ale jak nie mamy utworów powiazanych ze soba to to nie ma sensu

Data: 2009-03-26 19:04:40
Autor: Marcin Guzik

Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqg55u$oev$1polsl.pl...
[...]

Oznaczaj sobie zawsze katalogi na karcie pamieci w ten sposob:

Mp3/Pink_Floyd/The_Wall/cd1
Mp3/Pink_Floyd/The_Wall/cd2

Utwory oznaczaj 01.Nazwa.mp3 itd. i rob podzial na dyski.

A w odtwarzaczu dajesz menu Idz do Menu Muzyczne (czy cos w tym stylu, nie mam E51 pod reka, a w mojej N95 z angielskim (bo wole)
nazywa sie to Go To Music Menu, a tam masz wybor miedzy odtwarzaniem wszystkich piosenek, wg playlist, artystow, albumow, gatunkow,  i kompozytorow.
I jak wybierzesz wg. albumow to po In The Flesh na pewno zabrzmi  The Thin Ice a Comfortably Numb bedzie przed Bring The Boys Back Home :)

Co robić droga redakcjo?
I jeszcze jedno. Jak zwykłe mp3 lub nawet audio przerobić na zajmujące najmniej miejsca pliki AAC??

Ja np.uzywam iTunes ale tylko dlatego, ze z definicji mam posiadajac dwa iPody i iPhone ale Nokiowski PC Suite tez potrafi,
lub zainstaluj sobie plugin AAC pod Winampa.

Pozdrawiam.

..Marcin
www.mmphone.pl

Data: 2009-03-26 20:43:44
Autor: VomitroN

Probowałem róznych sposobów np. ponumerowałem tytuły utworów liczac na
kolejnosc wg numerów ale... nic z tego do telefonu i tak skopiowały mi sie
tytuły bez cyfr z przodu a wiec znowu alfabetycznie.

Zainstaluj TTPoda. Bardzo zacny odtwarzacz do symbiana. Siegasz np do
katalogu The Wall i sluchasz tylko The Wall. Czyta cyferki przed
tytulami i ma przy okazji bogaty wachlarz skorek.

--
VomitroN

" All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

Data: 2009-03-26 23:24:29
Autor: MM
On 26 Mar, 20:43, "VomitroN" <vomitronNOS...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzeje...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:gqg55u$oev$1polsl.pl...

> [...]

katalogu The Wall i sluchasz tylko The Wall. Czyta cyferki przed
tytulami i ma przy okazji bogaty wachlarz skorek.

A ja polecam Oggplay. Oprócz odtwarzania wybranych folderów (w
kolejności zgodnej z nazwami plików) , odtwarzania wg albumów,
wykonawców (po id3 tagach), obsługuje również listy m3u (więc można
sobie zrobić kolejność dowolną) a ponadto można za jego pomocą słuchać
radyjek internetowych przez WLAN.

Pozdro
MM

Data: 2009-03-27 15:00:06
Autor: MaREK
MM pisze:

[...]

Ja również : )

ps. wiesz może jak w ogg dodać do listy piosenek tylko NOWE utworu, bez przeszukiwania całej karty?

Pozdrawiam MaREK
http://www.czytopiatek.pl

Data: 2009-03-30 01:53:05
Autor: MM
On 27 Mar, 16:00, MaREK <mar...@odwa.pl> wrote:

ps. wiesz może jak w ogg dodać do listy piosenek tylko NOWE utworu, bez
przeszukiwania całej karty?

Obawiam się że nie ma takiej możliwości.
MM

Data: 2009-03-27 22:20:27
Autor: Andrzej Bogacki
[...]

Chciałem skorzystać z Twojej porady. Sciągnąłem programik na telefn ale nie uruchamia sie pokazując komunikat 'blad systemu' nie wiesz co moze być powodem tego bledu?

Data: 2009-03-27 23:09:17
Autor: VomitroN

Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqjfna$vmr$1polsl.pl...

[...]

http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=5008