problem z odtwarzaniem muzyki w E 51

Data: 2009-03-26 19:04:40
Autor: Marcin Guzik
problem z odtwarzaniem muzyki w E 51

Użytkownik "Andrzej Bogacki" <andrzejek72@interia.pl> napisał w wiadomości news:gqg55u$oev$1polsl.pl...
Dokladniej rzecz ujmujac problem dotyczy nie samego odtwarzania piosenki tylko twego, ze przy zapisywaniu muzyki w telefonie lub na karcie automatycznie utwory ustawiają sie w kolejnosci alfabetycznej. Czasem to nie ma znaczenia ale w wielu przypadkach ma. No bo jak tu słuchac np. The Wall kamandy Pinka Floyda, kiedy utwory ustawia sie alfabetycznie????
Probowałem róznych sposobów np. ponumerowałem tytuły utworów liczac na kolejnosc wg numerów ale... nic z tego do telefonu i tak skopiowały mi sie tytuły bez cyfr z przodu a wiec znowu alfabetycznie.

Oznaczaj sobie zawsze katalogi na karcie pamieci w ten sposob:

Mp3/Pink_Floyd/The_Wall/cd1
Mp3/Pink_Floyd/The_Wall/cd2

Utwory oznaczaj 01.Nazwa.mp3 itd. i rob podzial na dyski.

A w odtwarzaczu dajesz menu Idz do Menu Muzyczne (czy cos w tym stylu, nie mam E51 pod reka, a w mojej N95 z angielskim (bo wole)
nazywa sie to Go To Music Menu, a tam masz wybor miedzy odtwarzaniem wszystkich piosenek, wg playlist, artystow, albumow, gatunkow,  i kompozytorow.
I jak wybierzesz wg. albumow to po In The Flesh na pewno zabrzmi  The Thin Ice a Comfortably Numb bedzie przed Bring The Boys Back Home :)

Co robić droga redakcjo?
I jeszcze jedno. Jak zwykłe mp3 lub nawet audio przerobić na zajmujące najmniej miejsca pliki AAC??

Ja np.uzywam iTunes ale tylko dlatego, ze z definicji mam posiadajac dwa iPody i iPhone ale Nokiowski PC Suite tez potrafi,
lub zainstaluj sobie plugin AAC pod Winampa.

Pozdrawiam.

..Marcin
www.mmphone.pl

problem z odtwarzaniem muzyki w E 51