problem z overlord 1

Data: 2009-08-16 21:06:06
Autor: Piotr KUCHARSKI
problem z overlord 1
Gram sobie w Overlorda 1, doszedłem do Evernight Abyss, doszedłem do sceny (gdzie wchodzę jako dwarves zrobić rozwałkę) i... mam problem.
Powinienem popchnąć scenę 15 minionami, ale nie idzie -- jak puszczam na scenę miniony, to ją ignorują. Ktoś przypadkiem miał tak i to jakoś
rozwiązał? Za późno się zorientowałem i nie mam żadnego sejwa sprzed tego momentu. :/

p.

Data: 2009-08-16 21:53:50
Autor: Piotr KUCHARSKI
problem z overlord 1
Piotr KUCHARSKI <chopin@sgh.waw.pl> wrote:
[...]

Problem na misia, widzę. W końcu wynalazłem, że nie można, jak ze wszystkimi innymi obiektami w grze, zaznaczyć i puścić miniony na
zaznaczony obiekt (gałką).
Trzeba zaznaczyć i po jednym je puszczać (R2). Eh.

p.

problem z overlord 1