problem z panceżami

Data: 2016-08-04 19:59:24
Autor: twistedme
problem z panceżami
Nie wiem czy się nie powtarzam, bo mam to już któryś raz. Teraz kupiłem jedne z droższych linek i pancerzy, kupiłem specjalne narzędzie do cięcia, żeby wyeliminować wszystko co może mieć wpływ i po pół roku przestała sprawnie działać przednia przerzutka. Odkręciłem pancerz i tada, znowu:

http://pokazywarka.pl/uzjwkc/

Jak temu zaradzić? Co może być przyczyną? Na starej przerzutce (alivio) jeździłem ileś tam sezonów z tą samą linką i pancerzem i chodziła na dotyk, a ta xt, coś jest pechowa.

problem z panceżami