problem z podlaczeniem telefonu - protokol MTP

Data: 2010-12-31 09:48:01
Autor: Pawel K
problem z podlaczeniem telefonu - protokol MTP
witam

mam problem z podlaczeniem telefonu samsung wave 533 do komputera. przy podlaczaniu wyskakuje blad zwiazany z protokolem MTP.

mam WinXP SP3.

probowalem kilku sposobow znalezionych w sieci, ale zaden mi nie pomogl, wiec pomyslalem ze moze grupa cos zaradzi.

dzieki z gory za odpowiedzi.

pozdrawiam
pawel

Data: 2010-12-31 17:58:46
Autor: animka
W dniu 2010-12-31 09:48, Pawel K pisze:
[...]

Napisz na grupę gsm.

--
animka

Data: 2010-12-31 18:00:13
Autor: animka

http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=protokol+MTP&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

--
animka

problem z podlaczeniem telefonu - protokol MTP