problem z podswietlaniem Tecra

Data: 2010-04-07 16:09:45
Autor: MK
problem z podswietlaniem Tecra
Ot tak bez powodu zniknal mi obraz na laptopie :(
Po dokladniejszym przyjrzeniu sie okazuje sie ze jest problem z
podswietlaniem. Po piersze widac ze cos pojawia sie na ekranie a po drugie
jak przelaczam obraz na monitor to wywietla bez problemu.
Zdarza sie tez tak ze jak przelaczam obraz z powrotem na laptopa to
podswietla mi obraz ale nie zawsze i nie dluzej niz na 2-4 sekundy.
Co to moze byc i ile moze kosztowac naprawa ?

Pozdrawiam

Data: 2010-04-07 17:09:23
Autor: Radosław Sokół
MK pisze:
Ot tak bez powodu zniknal mi obraz na laptopie :(
Po dokladniejszym przyjrzeniu sie okazuje sie ze jest problem z
podswietlaniem. Po piersze widac ze cos pojawia sie na ekranie a po drugie
[...]
Co to moze byc i ile moze kosztowac naprawa ?

Jak zwykle główni podejrzani są dwaj:

1) Tasiemki z płyty do inwertera i matrycy (lubią się prze-
    cierać lub rwać na granicy zawiasu pokrywy).

2) Inwerter (koszt wymiany względnie niewielki, często in-
    wertery z demobilu można dostać w serwisach aukcyjnych).

Data: 2010-04-07 15:54:57
Autor: MatJK
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):
MK pisze:
> [...]

2) Inwerter (koszt wymiany względnie niewielki, często in-
    wertery z demobilu można dostać w serwisach aukcyjnych).

Do tego dodałbym i sprawdził świetlówkę.

Data: 2010-04-07 22:56:32
Autor: nom

Użytkownik " MatJK" <matjed@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpi9sh$9n3$1inews.gazeta.pl...

Do tego dodałbym i sprawdził świetlówkę.

Przewaznie sa 2 swietlowki, jezeli roznica pradu miedzy jedna a druga galezia inwertera jest duza to odlacza on sterowanie od swietlowek.

Data: 2010-04-08 15:41:26
Autor: marek
problem z podswietlaniem Tecra
cześć,

miałem to ostatnio moim lapie Toshiba Tecra... wymienili mi matrycę  :)