problem z prawem autorskim do mapy polski

Data: 2011-09-09 09:25:09
Autor: news.onet.pl
problem z prawem autorskim do mapy polski
Witam
czy miał ktoś podobny problem jak w temacie?
przysłali mi list tradycyjny z informacją że niby bezprawnie mam fragmenty ich mapy i zostały pozmieniane bez zgody firmy MAP1.
Ja już nie pamiętam skąd mam te mapki.
ale są na stronie internetowej np www.mastej.xt.pl/mapa.html

dołączyli mi wydruki tych map.

szukałem na ich stronach np emapa i cartall, ale takich map nie znalazłem jak ja mam na stronce, a teraz proszą o kontakt.

czy i jak można z takiej sytuacji wyjść obronną ręką, jak wytłumaczyć tą sytuację?

mapki mogę usunąć lub pozmieniać, zawsze.
ale czy oni nie będą chcieli w dalszym ciągu jakichś korzyści materialnych?

a znaleźli to na serwerze ssl2 na który wysłałem stronkę pod koniec 2010r ale już usunołem na tym serwerze mapki.

Co dalej?

problem z prawem autorskim do mapy polski