problem z proszkiem o prania

Data: 2009-05-26 11:14:55
Autor: Bbjk
problem z proszkiem o prania
Rylen pisze:
No nie wiem czy to odpowiednia grupa...
Ostatnio żona kupiła jakiś proszek
do prania w markecie w "promocyjnej" cenie
no i okazuje się że trzeba go sypać dużo więcej
niż innego. Zdarza się już to nie pierwszy raz
że "wydajność" proszków jest nieporównywalna.
Jak sobie radzicie z zakupem proszków ?
Słyszałem że niektórzy przywożą z Niemiec
(Ja niestety "Ściana Wschodnia" i do granicy
to już wielka wyprawa.)Podobno na Allegro
można też kupić dobry proszek. Ale nigdy nie
próbowałem.
Czy znacie jakieś sposoby aby "uniknąć" takich
złych zakupów

Na ogół nie piorę w proszkach, tylko w żelu (Persil gel, rożne rodzaje), bo nie zostawia śladów, proszek czasami daje białawy osad. Persil gel (i proszki) można kupić przez Internet. Kupujemy w sklepikach "towary z Niemiec" (poznańskie) największe opakowania, czyli 78+5 prań. Inną 'chemię gospodarczą' podobnie, jakość na niemiecki rynek jest dużo lepsza, niż na wschodnie.
--
Basia

Data: 2009-05-26 11:36:42
Autor: Rylen
Bbjk pisze:
Rylen pisze:
[...]

Dziękuje Ci pięknie Basiu! Właśnie o takie informacje (konkretne) mi chodziło. Teraz już wiem gdzie "pukać". Na swoje usprawiedliwienie podam
że nie zajmuję się praniem. Robi to Żona,ale widząc jaki to czasem z tym kłopot postanowiłem zareagować konkretnie...
Rylen

Data: 2009-05-26 12:20:17
Autor: Panslavista
Użytkownik "Rylen" <rylenSPAM@man.pl> napisał w wiadomości
Bbjk pisze:

> [...]

że nie zajmuję się praniem. Robi to Żona,ale widząc jaki to czasem z tym
kłopot postanowiłem zareagować konkretnie...

    Jeżeli się nie najeżysz, to proponuję środki do prania SA8 i inne
dodatki do prania firmy Amway - doskonałe i nie wymagają "ilosciowego
wzmacniania". Wystarczy tylko zbadać twardość wody i dołączoną miarką sypać
tyle, ile receptury wskazują, a i Calgon do nich nie jest potrzebny.
http://www.amway.pl/catalog?category=1091
http://www.amway.pl/catalog?category=1092
    Warto też stosować dodatki - odplamiacze, wybielacze, proszki do
zamaczania - wbrew mniemaniom zmniejszają zapotrzebowanie na proszek główny
i czynia pranie skuteczniejsze i efektywniejsze.
http://www.amway.pl/catalog?category=1093

Data: 2009-05-26 12:57:36
Autor: Rylen

Panslavista pisze:
[...]

   No ja to nie mam się co "najeżać" dam to pod rozwagę Małżonce.
Podejrzewam że podejdzie do tego od strony kosztów...
bo jest oszczędna, tak jak zresztą znakomita większość Pań !
Rylen

Data: 2009-05-26 13:15:12
Autor: Panslavista

> [...]
Podejrzewam że podejdzie do tego od strony kosztów...
bo jest oszczędna, tak jak zresztą znakomita większość Pań !

Oszczędne Panie to nie te, które placą po 5zł  za produkt raz na tydzień
tylko te, które płacą raz w miesiącu 18zł za robiący to samo. Czyli trzeba
spróbować.
SA8 to proszek bez wypełniaczy - wystarcza mała miarka na jedno pranie i w
zależności od wielkości rodziny i ilosci prań może jedno opakowanie
wystarczyć na pół roku lub nawet rok (zależy od ilości kupionego proszku).

problem z proszkiem o prania