Data: 2012-10-01 12:49:43 | |
Autor: p0li | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
witam składam sobie rowerek i przy okazji wymieniłem suport i blaty suport na identyczny (122,5mm) a blaty zmieniłem z alivio na nexave no i tu trafiłem na drobny problem albowiem nexave sa bardziej oddalone od ramy i przerzutka nie dosięga do największej tarczy jak najmniejszym kosztem "wyprostowac" sytuację - wymienić suport na krótszy (jaki) - szukać blatów cofniętych bliżej ramy - wymienić przerzutkę na taką z większym zasięgiem ramiona odległości poszczególnych kół zebatych od kołnierza wkładu suportu wynoszą odpowiednio - stare blaty: 8 - 15 - 22 mm - nowe blaty: 11 - 18 - 26 mm -- http://42.pl/u/y68 Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy. |
|
Data: 2012-10-01 12:45:53 | |
Autor: Ignac | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu poniedziałek, 1 października 2012 12:49:47 UTC+2 użytkownik p0li napisał:
jak najmniejszym kosztem "wyprostowac" sytuację - wymienić suport na krótszy (jaki) Wyłącznie,bo łańcuch i przerzutka nie zaakceptują nadmiernego przekosu, ta druga już na postoju protestuje,a ten pierwszy da znać o sobie podczas jazdy głośnymi odgłosami.Optymalna długość suportu jest wtedy gdy po zmontowaniu całości odległośc najmniejszej tarczy korb od mufy/adapteru suportu wynosi do 1mm,może to być 118mm ,a może 113mm długości osi. Te różnice w ostatecznym efekcie biorą się z minimalnych różnic w wykonaniu osi suportu i gniazd korb różnych producentów,a i jeszcze jedno łańcuch musi być odpowieniej szerokości,efekt pożądany to absolutnie bezgłośna praca napędu w pełnym zakresie przełożeń. Ignac |
|
Data: 2012-10-01 14:58:44 | |
Autor: Andrzej Ozieblo | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-01 12:49, p0li pisze:
jak najmniejszym kosztem "wyprostowac" sytuację Pewnie znajda sie madrzejsi, ale skoro nikt nic nie pisze... Sam kiedys borykalem sie z takim poroblemem, tyle ze w druga strone. Probowalbym z krotszym suportem. Nie pamietam dlugosci, ale nastepna po 122 to bodajze 118 mm. Oczywiscie odkreciles do max srubke ograniczajaca wychyl przerzutki. |
|
Data: 2012-10-01 17:32:27 | |
Autor: p0li | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Dnia Mon, 01 Oct 2012 14:58:44 +0200, Andrzej Ozieblo napisał(a):
122 to bodajze 118 mm. 4mm krótszy - jeśli jest po 2mm na stronę to może być maławo
oczywiście - aż wypadła -- http://42.pl/u/y68 Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy. |
|
Data: 2012-10-01 18:30:07 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-01 12:49, p0li pisze:
/.../ - stare blaty: 3 mm mniej z prawej, z lewej podobnie, wychodzi oś ~118 mm. Proponuję wziąć starą oś do SR i obadać suwmiarką starą i nową pod względem wymiarów prawej strony. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-01 18:33:00 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy-adres@mm.pl> napisał w wiadomości news:k4cgd8$vac$1news.mm.pl...
3 mm mniej z prawej, z lewej podobnie, wychodzi oś ~118 mm. Proponuję wziąć starą oś do SR i obadać suwmiarką starą i nową pod względem wymiarów prawej strony. Dokładnie tak. Prosty i skuteczny sposób ;) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-02 06:56:32 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-01 18:33, kamil/Endurorider.pl pisze:
Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy-adres@mm.pl> napisał w wiadomości Obmacywanie tematu suwmiarką jest związane z tym, że różnica długości 2 osi niekoniecznie rozkłada się *symetrycznie* na obydwie strony osi. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-02 20:58:30 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy-adres@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506a7400$0$1302$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2012-10-01 18:33, kamil/Endurorider.pl pisze: Ujmę to w ten sposób: na pohybel stożkowi! Niech żyje HT2 ze wszystkimi swoimi wadami, ale bez konieczności wymiany czegokolwiek przy ustawianiu korby. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 06:54:08 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-02 20:58, kamil/Endurorider.pl pisze:
Ujmę to w ten sposób: na pohybel stożkowi! Niech żyje HT2 ze wszystkimi Poproś lekarza o większą dawkę leków, bo obecna już nie działa :) -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-03 18:02:45 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy-adres@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:506bc4f0$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-10-02 20:58, kamil/Endurorider.pl pisze: Czy w systemie HT2 musisz cokolwiek zmieniać regulując linię łańcucha panie Doktorze :) ? -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 19:02:02 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-03 18:02, kamil/Endurorider.pl pisze:
2-10-02 20:58, kamil/Endurorider.pl pisze:
A jakie masz możliwości regulacji w HT2 ? Konkretnie o ile ? -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-03 19:29:54 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy-adres@mm.pl> napisał w wiadomości news:k4hr0t$und$1news.mm.pl...
Czy w systemie HT2 musisz cokolwiek zmieniać regulując linię łańcucha Trzy podkładki w różnych grubościach choć najczęściej jest to 2,5mm w konfiguracji od 0 do 2 na stronę. Shimano ma też inne grubości choć fizycznie nie miałem ich w ręku. Ostatnio przerabiałem temat bo tym jak mi firex się wysrał w górach i podobnie jak z GxP żonglerka podkładkami jest dramatycznie odczuwalna przy ustawianiu linii łańcucha. Przy suporcie "na kwadrat" nie można zrobić nic poza wymianą wkładu na taki z osią o innej długości. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 10:59:48 | |
Autor: Ignac | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu środa, 3 października 2012 19:30:04 UTC+2 użytkownik kamil/Endurorider.pl napisał:
Przy suporcie "na kwadrat" nie można zrobić nic poza wymianą wkładu na taki z osią o innej długości. Można jeszcze niewielkie podpiłowania zrobić w piaście korb i jest potrzebna pewna precyzja przy tej czynności no i wkład nie może jeździć w wodzie. Natomiast mnie powala (pozytywnie) cena zakupu wkładu i jego długowiecznośc,ale producenty już majstują przy tej konstrukcji zastępując tuleje/adaptery plastikowymi. Ignac |
|
Data: 2012-10-03 20:07:57 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Ignac wrote:
W dniu środa, 3 października 2012 19:30:04 UTC+2 użytkownik W piaście korb? Rzuć nieco światła w tę stronę bo nie rozumiem :) Natomiast mnie powala (pozytywnie) cena zakupu wkładu i jego Mnie powala (negatywnie) ciągłe rozbijanie gniazda w korbie i brak jakichkolwiek regulacji przy montażu. Owszem cena jest bardzo dobra, ale ANI RAZU moja korba "na kwadrat" nie skończyła dobrze. Nie ma do tego cierpliwości. Ostatnio przerabiałem to w Mbiku znajomego i tez jest powtórka z rozrywki a koleś po prostu jeździ po Mazowszu i to głównie po mieści. Kobra "na kwadrat" i stery "na gwint" oraz cantilevery to są te rzeczy których z radością się pozbyłem :> -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 11:39:46 | |
Autor: Ignac | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu środa, 3 października 2012 20:08:13 UTC+2 użytkownik kamil/Endurorider.pl napisał:
W piaście korb? Rzuć nieco światła w tę stronę bo nie rozumiem :) Można pilnikiem przypiłować nieco te "kwadraty"-piastę w korbie. Ja mam dwa rowery z taką konstrukcją i dotykam wkład suportu na kwadrat i korby zawsze tylko dwa razy przy montażu i demontażu czyli jak zakładam nowe i demontuję stare,przebieg na tym suporcie to ok.40 kkm. Jeżeli masz takie negatywne doświadczenie z tą konstrukcją to ona nie jest dla Ciebie a nie że jest do kitu. Ja nie twierdzę że inne konstrukcje suportów są złe,ale plastiku w żadnej postaci do suportu bym sobie nie zamontował. Starajmy się przedstawiać w miarę obiektywny obraz. Ignac |
|
Data: 2012-10-03 21:30:50 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Ignac wrote:
W dniu środa, 3 października 2012 20:08:13 UTC+2 użytkownik Jeżeli masz takie negatywne doświadczenie z tą konstrukcją to ona Wiesz, jeżeli coś mi się powtarzalnie nie sprawdza to mogę subiektywnie uznać iż jest do kitu prawda :) Ja nie twierdzę że inne konstrukcje suportów są złe,ale plastiku Uważam, że jestem obiektywny w tej materii bo ani razu nie napisałem, że HT2/GxP jest bezbłędnym rozwiązaniem. Mało tego już w pierwszej wypowiedzi w tym wątku napisałem "ze wszystkimi jego wadami" -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 13:58:18 | |
Autor: Ignac | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu środa, 3 października 2012 21:30:58 UTC+2 użytkownik kamil/Endurorider.pl napisał:
Wiesz, jeżeli coś mi się powtarzalnie nie sprawdza to mogę subiektywnie uznać iż jest do kitu prawda :) Ale oczywiście że możesz i nich na tym pozostanie, skoro możemy aż tak "dramatycznie" różnić się w ocenie. Ignac |
|
Data: 2012-10-03 23:02:05 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Ignac wrote:
W dniu środa, 3 października 2012 21:30:58 UTC+2 użytkownik Na tym polega urok dyskusji prawda :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 20:13:19 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-03 20:07, kamil/Endurorider.pl pisze:
Ale wymianę łożysk w HT2 masz opanowaną, prawda ? -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-03 20:26:47 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy-adres@mm.pl> napisał w wiadomości news:k4hv6i$ee$1news.mm.pl... W dniu 2012-10-03 20:07, kamil/Endurorider.pl pisze: W suporcie Accenta tak :) Mam je zwymiarowane i musze tylko zweryfikować ich dostępność, ale średnica wew jest 25mm+redukcja więc nie powinno być problemu jednakże podkreślę jeszcze raz: dopiero będę to weryfikował :) Jak na złość nie mogę teraz podać ich wymiarów bo karta leży w garażu ;/ -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 21:00:34 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-03 20:26, kamil/Endurorider.pl pisze:
/.../Ale wymianę łożysk w HT2 masz opanowaną, prawda ? Dobrze, bo zapewne za jakiś czas HT2 będziesz tak kochał jak cantilevery :) -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-03 21:27:05 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
PeJot wrote:
W dniu 2012-10-03 20:26, kamil/Endurorider.pl pisze: Jestem bardzo ciekawy co będzie z zamiennikiem Accenta. Wydaje mi się, że łożyska są standardowe i jeżeli to się potwierdzi to mogą padać raz na miesiąc. Sama wymiana jest prosta i nie ma problemu więc póki co jestem spokojny :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-04 06:39:51 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-03 21:27, kamil/Endurorider.pl pisze:
PeJot wrote: Ciekawe, ile wytrzymują aluminiowe adaptery, zanim się rozkalibrowują. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-04 16:51:17 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
PeJot wrote:
W dniu 2012-10-03 21:27, kamil/Endurorider.pl pisze: Się zobaczy :)Prędzej stawiam na łóżyska, ale wszystko wyjdzie z czasem. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-04 09:04:24 | |
Autor: cytawa | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
PeJot pisze:
Dobrze, bo zapewne za jakiś czas HT2 będziesz tak kochał jak cantilevery :) I pewno tak bedzie. Ja sie spotkalem z 2 problemami. Dla mnie te lozyska maja zdecydowanie za male kulki i niestety padly. I to dosyc szybko. Ponadto aluminiowe tuleje podtzymujace lozyska w ramie, pod duzymi obciazeniem i wilgocia zaczely niemilosiernie strzelac. Po wymontowaniu okazalo sie, ze sie wygniotly i zlapaly luzy. Nie ma rzeczy bez wad. Jan Cytawa |
|
Data: 2012-10-05 07:22:34 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-04 09:04, cytawa pisze:
PeJot pisze: Robiłem rower dla syna. Rama to nowa seryjna Accent Tormenta. Sprawdziłem planowanie mufy suportowej. Różnica szerokości w najwęższym i najszerszym miejscu to prawie 0.3 mm, mierzone na żywym metalu. Nie wiem czy istnieją jakiekolwiek łożyska toczne, które zniosą dłużej ( niż gwarancja ) takie przekoszenie. Wypadało by zaraz po zakupie mufę splanować, licząc po cichu że w nowej ramie gwinty są w jednej osi i są zrobione w odpowiednio ciasnych tolerancjach. Tymczasem firmowe pdf-y dotyczące montażu HT2 o planowaniu mufy nie mówią nic. Ja wiem, Accent Tormenta to nie rama z wyższej półki, tylko zwykła masówka. No ale Shimano Deore, w którym HT2 występuje to *także* masówka. HT2 nie jest odporny na błędy wykonania mufy, ale to problem użytkowników końcowych, a nie producentów ram czy suportów. Ci od ram mają temat w d4, ostatecznie wykonanie mufy w ciaśniejszych tolerancjach to zbędne koszty. Tym od suportów wystarczy że ich produkt przeżyje gwarancję. Fajnie by było gdyby któryś z producentów ram wypuścił ramy z certyfikatem kompatybilności z HT2, ale cena zabiła by pomysł, chyba że na najwyższej półce cenowej i jakościowej. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-05 17:45:18 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
PeJot wrote:
Robiłem rower dla syna. Rama to nowa seryjna Accent Tormenta. Łożyska padły już czy jeszcze nie? Druga kwestia: ile kosztuje u Ciebiew mieście planowanie mufy? Pytam z ciekawości i w kontekście kosztów bo jeżeli widziałeś, że coś Ci nie odpowiada to dlaczego nie zrobiłeś z tym porządku od razu? :) BTW: do Shiamnowskiego HT2 też można dobrać łożyska bo o ile mnie pamięć nie myli to Alfer takoż zrobił :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-05 18:43:10 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-05 17:45, kamil/Endurorider.pl pisze:
Łożyska padły już czy jeszcze nie? Nie użyłem i nie zamierzam używać HT2. BTW: do Shiamnowskiego HT2 też można dobrać łożyska bo o ile mnie pamięć No i co z tego że można dobrać. W krzywym adapterze żadne łożysko długo nie popracuje. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-05 19:28:51 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
PeJot wrote:
W dniu 2012-10-05 17:45, kamil/Endurorider.pl pisze: Krzywym adapterze? Pisałeś o planowaniu mufy a skąd teraz krzywy adapter? BB EX PRO jest _podobno_ wycinany na maszynie CNC więc powinien być prosty. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-05 19:39:54 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-05 19:28, kamil/Endurorider.pl pisze:
No i co z tego że można dobrać. W krzywym adapterze żadne łożysko długo Skrót myślowy. Krzywy adapter to adapter osadzony na niewłaściwie splanowanej mufie. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-05 20:59:56 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
PeJot wrote:
W dniu 2012-10-05 19:28, kamil/Endurorider.pl pisze: Oki :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 20:05:50 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-03 19:29, kamil/Endurorider.pl pisze:
Czyli dokładnie ile wynosi l.ł. ? Przy suporcie "na kwadrat" nie można zrobić nic poza wymianą wkładu na A ile ów wkład kosztuje ? -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-03 20:32:13 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Użytkownik "PeJot" <PeJot_slepy-adres@mm.pl> napisał w wiadomości news:k4huoh$vu9$1news.mm.pl...
W dniu 2012-10-03 19:29, kamil/Endurorider.pl pisze: Nie wiem bo nie mierzyłem z suwmiarką w ręku. Firex zdechł i po prostu kupiłem korbę Shimano, którą zakładałem w górach. Przy jednym i drugim systemie używanie różnych kombinacji podkładek daje naprawdę duże pole do manewru czego nie sposób osiągnąć wkładem "na kwadrat". Przy suporcie "na kwadrat" nie można zrobić nic poza wymianą wkładu na Nie zamierzam negować dobrej ceny pokroju 35-40 PLN za RPM/FSA tylko, że niska cena NIGDY nie zrekompensowała mi problemów tego rozwiązania. Do tego uważam, że sztywność HT2 czy GxP rozkłada "kwadrat" albo mini isis choć ten ostatni wariant jest zdecydowanie najlepszą wersją klasycznego suportu jaki miałem do tej pory. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 20:34:17 | |
Autor: PeJot | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 2012-10-03 20:32, kamil/Endurorider.pl pisze:
Nie wiem bo nie mierzyłem z suwmiarką w ręku. Firex zdechł i po prostu Podaj konkretnie ile przy HT2 można pokombinować, a nie pisz ogólników. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2012-10-03 21:28:42 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
PeJot wrote:
W dniu 2012-10-03 20:32, kamil/Endurorider.pl pisze: Mam rozebrać wszystko a potem składać w każdej możliwej kombinacji z suwmiarką w ręku i robić jednocześnie film z tego? :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-03 14:00:43 | |
Autor: rmikke | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu środa, 3 października 2012 21:28:47 UTC+2 użytkownik kamil/Endurorider.pl napisał:
PeJot wrote: Z pewnością przysłużyłbyś się Wiedzy :D |
|
Data: 2012-10-03 23:02:34 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
rmikke wrote:
Mam rozebrać wszystko a potem składać w każdej możliwej No przeca :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 01/10/2012 Dartmoor Hornet 2012 |
|
Data: 2012-10-01 19:04:29 | |
Autor: ToMasz | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
W dniu 01.10.2012 12:49, p0li pisze:
taki na łożyskach maszynowych? (..) jak najmniejszym kosztem "wyprostowac" sytuacjęzdejmij korby. weź zmierz odległość od końca osi do początku łożyska takim głębokościomierzem z suwmiarki. z jednej i drugiej strony. jeśli lewa strona jest krótsza, wykręć lewą miskę/nakrętkę, wybij całą oś i wbij ją prawo na lewo jak nie, to zmierz ile wystaje lewa miska/nakętka z ramy napiszę Ci co zrobić dalej. ToMasz |
|
Data: 2012-10-01 22:56:15 | |
Autor: p0li | |
problem z przednimi blatami i przerzutką | |
Dnia Mon, 01 Oct 2012 19:04:29 +0200, ToMasz napisał(a):
W dniu 01.10.2012 12:49, p0li pisze: tak i dodatkowo - zamknięty na amen jak najmniejszym kosztem "wyprostowac" sytuacjęzdejmij korby. weź zmierz odległość od końca osi do początku łożyska tak jak pisałem wyżej - suport jest w całości - jako jeden kawałek + nakrętka jak nie, to zmierz ile wystaje lewa miska/nakętka z ramy ok -- http://42.pl/u/y68 Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy. |
|