[OT] problem z przyjezdnymi

Data: 2011-08-22 17:41:02
Autor: news-gazeta
[OT] problem z przyjezdnymi
W dniu 2011-08-22 17:08, Mateusz pisze:
Cześć Wam,

Sprawa generalnie jest bardzo nieciekawa, poniewaĹĽ w ten weekend mojemu
sąsiadowi w Brennej (gość naprawdę przyzwoity, zawsze można na niego
liczyć) na drodze w górach przebito 4 obony, bo stanął TYMCZASOWO w
nieodpowiednim miejscu. Gość po prostu miał załadowaną pakę, zatrzymał
się na ok godzinkę, żeby rozładować ładunek (w żaden sposób nie tamował
ruchu itp). Podbiegli do niego po jakimĹ› tam czasie, i zagrozili mu, ĹĽe
przebiją opony. Trochę się wystraszył, bo towarzystwo było pijane
(jakieś miśki z Mikołowa) ale po prostu już nie miał możliwości zjechać
ani podjechać wyżej, bo droga jest w bardzo złym stanie (głównie
kamienie). Skurwysyny przebiły mu opony i teraz jest w czarnej dupie
szczerze mĂłwiÄ…c.

Nie wiedziałem o tym, dopóki sam nie odczułem obecności tego bydła
(sÄ…siadujÄ… obok mnie) w nocy. Godzina 23 a tuba (ĹĽeby jeszcze to audio
jakieś dobre było...) tak napierdala łącznie z pijackimi śpiewami, że
kurwica człowieka bierze. Wkurwiłem się, wziąłem to co miałem pod ręką
(siekiera - wiem wiem... jestem psycholem, ale tylko to było pod ręką, a
trzeba się jakoś bronić nie ?) i idę do nich. Nic o dziwo nie musiałem
mówić, bo od razu właściciel ibizy załapał, że jest za głośno - szok.
Oczywiście odwracając się już słyszałem wiązankę, ale jakimś cudem się
powstrzymałem i nie zawróciłem.

Wracając zajrzałem do sąsiada z przebitymi oponami i się dowiedziałem o
całej sprawie. Powiedział mi też, że zadzwonił na policję i ma pojawić
się patrol. Patrol pojawił się w niedzielę - panowie bardzo mili i
ogólnie konkretni, gość im opowiedział całą sytuację, ja dodałem swoje
trzy grosze i razem z policją poszliśmy do tych trzeźwiejących ciuli.
Sam przebieg rozmowy był żenujący, bo oni oczywiście nic nie wiedzieli o
ĹĽadnych groĹşbach (ĹĽe przebijÄ… opony) - wiadoma sprawa. Sporo juĹĽ
widziałem, ale takich cwaniaków to naprawdę nie. Jeszcze jakaś kobieta
się wydarła na policję, że oni tu sobie spokojnie wypoczywają a nachodzą
ich policja i jacyĹ› ludzie... normalnie szok.)

Sytuacja byłaby zapewne zupełnie inna jakby się okazało, że nie tylko
mój sąsiad słyszał groźby.

Ciągle myślą nad tym, co by jeszcze zrobić w tej sprawie - głównie
chodzi o finanse, bo rozwalić taką ibizę traktorem np w nocy i
poprzebijać opony to każdy by potrafił.

Pozdrawiam grupÄ™.

Na szczęście jak się obudziłeś, to okazało się iż wszystko jest w porządku :) Też mi się coś podobnego kiedyś sniło.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-08-22 18:20:18
Autor: AndrzeJ
[OT] problem z przyjezdnymi
Na szczę¶cie jak się obudziłe¶, to okazało się iż wszystko jest w porz±dku :) Też mi się co¶ podobnego kiedy¶ sniło.

t tym kraju zawsze ciól który parkuje tam gdzie nie trzeba ma wytłumaczenie.
Szkoda że takich teamów nie ma w DC. Pozrawiam nłodzież że uczy starszych szancunku do prawa drogowego

Data: 2011-08-22 21:10:50
Autor: Big Jack
[OT] problem z przyjezdnymi
W wiadomo¶ci
*AndrzeJ* napisał(-a):

Pozrawiam
nłodzież że uczy starszych szancunku do prawa drogowego

taaa, takich tęmpych chuji co tn± opony od razu bym zadołował w wapnie

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-08-22 21:18:12
Autor: Grejon
[OT] problem z przyjezdnymi
W dniu 2011-08-22 21:10, Big Jack pisze:

taaa, takich tęmpych chuji co tn± opony od razu bym zadołował w wapnie

Jeste¶ jeszcze młody więc ci wyja¶nię - z kolin± się nie dyskutuje.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-08-23 07:59:42
Autor: Big Jack
[OT] problem z przyjezdnymi
W wiadomo¶ci
*Grejon* napisał(-a):

Jeste¶ jeszcze młody więc ci wyja¶nię - z kolin± się nie dyskutuje.

Młodym chciałbym być znowu... Ale że tego pomyleńca nie zwietrzyłem... :/ U¶pił moj± czujno¶ć tym, że dłużej go nie widziałem w jednym z jego wcieleń. Ehhh, znowu się mendaziarz przepoczwarzył. Dzięki za zwrócenie uwagi.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-08-23 10:05:20
Autor: Tomek
[OT] problem z przyjezdnymi

Użytkownik "AndrzeJ" <AndrzeJ23@mariono.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j2tvkk$pm2$1news.onet.pl...
> [...]

Szkoda że takich teamów nie ma w DC. Pozrawiam nłodzież że uczy starszych szancunku do prawa drogowego

Mi przebito oponę w nowym aucie w Warszawie, pod siedzib± Totolotka przy Targowej. Zatrzymałem się do sklepu na chwilę. Poza tym przy ul. ¦wieradowskiej 55 w Warszawie kiedy¶ się zatrzymałem, po powrocie do auta zastałem kartkę z groĽb± uszkodzenia auta (bo to "jego miejsce"). Buraki s± wszędzie, także firmowe...
Tomek

[OT] problem z przyjezdnymi