Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi

problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi

Data: 2014-05-21 12:14:09
Autor: hisjusz
problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi
Samochód Polo 6n2 1.4 tdi 2000r. Mam problem z włączeniem biegu przy redukcji z 3 na 2. Problem wydaje się słabnąć z długością podróży, to znaczy pierwsze 3 km jest ciężko albo w ogóle się nie da wbić biegu z 3 na 2, po 3 km redukcja wychodzi coraz łatwiej. W skrzyni dwa lata temu zmieniany był synchronizator 3 biegu. Przed zmianą synchronizatora najpierw był problem z wbijaniem 3 biegu a finalnie w ogóle nie dało się go włączać. Pan po wymianie synchronizatora twierdził że kółeczko synchronizacji  będzie działać do końca żywota samochodu(30 000 temu)
Jednym z podejrzanych występowania problemu z redukcją jest olej w skrzyni biegów. Widziałem wycieki więc jadąc do mechanika napisałem na kartce do sprawdzenia okolice skrzyni biegów. Samochód z warsztatu odbierała inna osoba stąd nie wiadomo co zostało zrobione. Wydaje mi się, może to zbieg okoliczności, że od wizyty u mechanika występuje problem z redukcją.

Jakie pomysły przyczyny ma grupa?

Data: 2014-05-21 13:29:54
Autor: Marek
problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi
On 21.05.2014 12:14, hisjusz wrote:
Samochód Polo 6n2 1.4 tdi 2000r. Mam problem z włączeniem biegu przy
redukcji z 3 na 2. Problem wydaje się słabnąć z długością podróży, to
znaczy pierwsze 3 km jest ciężko albo w ogóle się nie da wbić biegu z 3
na 2, po 3 km redukcja wychodzi coraz łatwiej. W skrzyni dwa lata temu
zmieniany był synchronizator 3 biegu. Przed zmianą synchronizatora
najpierw był problem z wbijaniem 3 biegu a finalnie w ogóle nie dało się
go włączać. Pan po wymianie synchronizatora twierdził że kółeczko
synchronizacji  będzie działać do końca żywota samochodu(30 000 temu)
     Jednym z podejrzanych występowania problemu z redukcją jest olej w
skrzyni biegów. Widziałem wycieki więc jadąc do mechanika napisałem na
kartce do sprawdzenia okolice skrzyni biegów. Samochód z warsztatu
odbierała inna osoba stąd nie wiadomo co zostało zrobione. Wydaje mi
się, może to zbieg okoliczności, że od wizyty u mechanika występuje
problem z redukcją.

Jakie pomysły przyczyny ma grupa?

Malo oleju albo zly olej?

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2014-05-21 22:05:13
Autor: hisjusz
problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi
W dniu 2014-05-21 13:29, Marek pisze:
On 21.05.2014 12:14, hisjusz wrote:
Samochód Polo 6n2 1.4 tdi 2000r. Mam problem z włączeniem biegu przy
redukcji z 3 na 2. Problem wydaje się słabnąć z długością podróży, to
znaczy pierwsze 3 km jest ciężko albo w ogóle się nie da wbić biegu z 3
na 2, po 3 km redukcja wychodzi coraz łatwiej. W skrzyni dwa lata temu
zmieniany był synchronizator 3 biegu. Przed zmianą synchronizatora
najpierw był problem z wbijaniem 3 biegu a finalnie w ogóle nie dało się
go włączać. Pan po wymianie synchronizatora twierdził że kółeczko
synchronizacji  będzie działać do końca żywota samochodu(30 000 temu)
     Jednym z podejrzanych występowania problemu z redukcją jest olej w
skrzyni biegów. Widziałem wycieki więc jadąc do mechanika napisałem na
kartce do sprawdzenia okolice skrzyni biegów. Samochód z warsztatu
odbierała inna osoba stąd nie wiadomo co zostało zrobione. Wydaje mi
się, może to zbieg okoliczności, że od wizyty u mechanika występuje
problem z redukcją.

Jakie pomysły przyczyny ma grupa?

Malo oleju albo zly olej?

Czy tak się może przedstawiać awaria synchronizatora?

Data: 2014-05-27 11:11:42
Autor: Tomek
problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi

Użytkownik "hisjusz" <hisjusz@wp.pl> napisał w wiadomości news:537c7c6f$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
.. Widziałem wycieki więc jadąc do mechanika napisałem na
kartce do sprawdzenia okolice skrzyni biegów. Samochód z warsztatu odbierała inna osoba stąd nie wiadomo co zostało zrobione. Wydaje mi się, może to zbieg okoliczności, że od wizyty u mechanika występuje problem z redukcją.

Jakie pomysły przyczyny ma grupa?

Ja przed wielu laty nie sprawdziłem poziomu oleju w skrzynce biegów 125p (5 biegów, z silnikiem 1600 od Poloneza).
Oleju prawie że nie było, Po uzupełnieniu oleju (skrzynka "wyła" wcześniej) biegu 5 nie udało się wrzucić.
I tak zostało, póki podłużnica nie trzasła.
Teraz są inne konstrukcje, ale olej jest istotnym elementem "układaniki" z biegami.
T.

problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona