problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi

Data: 2014-05-27 11:11:42
Autor: Tomek
problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi

Użytkownik "hisjusz" <hisjusz@wp.pl> napisał w wiadomości news:537c7c6f$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
.. Widziałem wycieki więc jadąc do mechanika napisałem na
kartce do sprawdzenia okolice skrzyni biegów. Samochód z warsztatu odbierała inna osoba stąd nie wiadomo co zostało zrobione. Wydaje mi się, może to zbieg okoliczności, że od wizyty u mechanika występuje problem z redukcją.

Jakie pomysły przyczyny ma grupa?

Ja przed wielu laty nie sprawdziłem poziomu oleju w skrzynce biegów 125p (5 biegów, z silnikiem 1600 od Poloneza).
Oleju prawie że nie było, Po uzupełnieniu oleju (skrzynka "wyła" wcześniej) biegu 5 nie udało się wrzucić.
I tak zostało, póki podłużnica nie trzasła.
Teraz są inne konstrukcje, ale olej jest istotnym elementem "układaniki" z biegami.
T.

problem z redukcją z 3 na 2 VW 1.4 tdi