problem z rozebraniem części w maluchu [foto]

Data: 2010-07-10 07:38:05
Autor: PiotrMDC
problem z rozebraniem części w maluchu [foto]
Witam,
chcę zdjąć tarczę widoczną na zdjęciu oznaczoną jako A, tam pasek
klinowy biegnie.
śruba oznaczona jako B odkręcona! ale nie da się zdjąć, jak to wyjąć??
Pozdrawiam,
piotr

Data: 2010-07-10 17:47:42
Autor: Tomek
problem z rozebraniem części w maluchu [foto]
Użytkownik "PiotrMDC" napisał

problem z rozebraniem części w maluchu [foto]
naprawdę świetne zdjęcie!

MSPANC

Data: 2010-07-10 18:11:13
Autor: M1SLQ
problem z rozebraniem części w maluchu [foto]
chcę zdjąć tarczę widoczną na zdjęciu oznaczoną jako A,

Wrzuć większe foto, bo 1x1 pixel to za mało

Pozdrawiam

Data: 2010-07-10 12:59:03
Autor: PiotrMDC
problem z rozebraniem części w maluchu [foto]
Wrzuć większe foto, bo 1x1 pixel to za mało

http://www.dymu.republika.pl/126.jpg

skleroza :P

Pozdrawiam,
piotr

Data: 2010-07-10 22:56:48
Autor: J_K_K
Użytkownik "PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> napisał w wiadomości news:d8ee9d6c-6196-43f0-87f1-6aca0d8502dbr27g2000yqb.googlegroups.com...
http://www.dymu.republika.pl/126.jpg

Odżałuj ~20 PLN na ściągacz łożysk z marketu
odpowiedniej wielkości i po sprawie.
Przyda się tez do innych napraw.

Pzdr

JKK

problem z rozebraniem części w maluchu [foto]