Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   problem z silnikiem w dt125

problem z silnikiem w dt125

Data: 2009-10-15 20:22:26
Autor: Sysek
problem z silnikiem w dt125
michu pisze:
Cos mi sie stalo z silnikiem w yamaszce, od trzeciego biegu w gore nie chce sie wkrecac na wiecej niz 6500 rpm. Wyglada to tak: ruszam, ciagne na jedynce potem dwojce do 10000 rpm, w momencie kiedy wrzucam trojke silnik gasnie az obroty spadna do 6500, wtedy zapala ale chodzi nierowno, nazwal bym to "chechlaniem", nie chce sie rozkrecic do wiecej niz 6500 - jest tak na kazdym biegu od 3 do 6. jak ujme gazu zeby obroty spadly bardziej i dam ponownie chodzi rowno ale tylko do tych 6500 - w momencie kiedy do tych obrotow sie wkreci traci moc i zaczyna chodzic nierowno. Przy 6500 im wiecej gazu daje tym bardziej przerywa, jak jest tylko lekko odkrecona manetka chodzi rowno, ale jak proboje dac gazu natychmiast zaczyna znow przerywac.
Ma ktos pomysl co tam sie spizylo i jak to naprawic?
DT rocznik 98
pozdrawiam

Miałem identyczną sytuację w KTM Sting 1999 to ten sam silnik.
zapchany tłumik.
Odkręć tłumik i spróbuj na samym dyfuzorze.

--
Sysek

Data: 2009-10-15 20:11:05
Autor: michu
problem z silnikiem w dt125
Sysek pisze:
michu pisze:
Cos mi sie stalo z silnikiem w yamaszce, od trzeciego biegu w gore nie chce sie wkrecac na wiecej niz 6500 rpm. Wyglada to tak: ruszam, ciagne na jedynce potem dwojce do 10000 rpm, w momencie kiedy wrzucam trojke silnik gasnie az obroty spadna do 6500, wtedy zapala ale chodzi nierowno, nazwal bym to "chechlaniem", nie chce sie rozkrecic do wiecej niz 6500 - jest tak na kazdym biegu od 3 do 6. jak ujme gazu zeby obroty spadly bardziej i dam ponownie chodzi rowno ale tylko do tych 6500 - w momencie kiedy do tych obrotow sie wkreci traci moc i zaczyna chodzic nierowno. Przy 6500 im wiecej gazu daje tym bardziej przerywa, jak jest tylko lekko odkrecona manetka chodzi rowno, ale jak proboje dac gazu natychmiast zaczyna znow przerywac.
Ma ktos pomysl co tam sie spizylo i jak to naprawic?
DT rocznik 98
pozdrawiam

Miałem identyczną sytuację w KTM Sting 1999 to ten sam silnik.
zapchany tłumik.
Odkręć tłumik i spróbuj na samym dyfuzorze.


obadam jutro sprawe, w sumie ostatnio wyjezdzilem 5 litrow wachy  z dwa razy za duza iloscia oleju (nie bylem pewny czy juz wlalem olej wiec wlalem drugi raz, potem se przypomnialem ze jednak juz na poczatku byl wlany), moze sie nie przepalal i zasyfil tlumik
michu

Data: 2009-10-15 21:22:18
Autor: Kuczu
problem z silnikiem w dt125
michu pisze:

obadam jutro sprawe, w sumie ostatnio wyjezdzilem 5 litrow wachy  z dwa razy za duza iloscia oleju (nie bylem pewny czy juz wlalem olej wiec wlalem drugi raz, potem se przypomnialem ze jednak juz na poczatku byl wlany)


To DT nie ma dozownika ? Ja mialem kiedys DT80 z konca lat 80 i juz wtedy dozownik byl.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-15 20:24:56
Autor: michu
problem z silnikiem w dt125
Kuczu pisze:
michu pisze:

obadam jutro sprawe, w sumie ostatnio wyjezdzilem 5 litrow wachy  z dwa razy za duza iloscia oleju (nie bylem pewny czy juz wlalem olej wiec wlalem drugi raz, potem se przypomnialem ze jednak juz na poczatku byl wlany)


To DT nie ma dozownika ? Ja mialem kiedys DT80 z konca lat 80 i juz wtedy dozownik byl.



jest ale ja tam w te wynalazki nie wierze, jeszcze padnie i se silnik zatre, a olej w paliwie to 100% pewnosci ze smarowanie jest.

Data: 2009-10-15 12:46:54
Autor: Artur Zabroński
problem z silnikiem w dt125
On 15 Paź, 21:24, michu <michu1...@poczta.onet.pl> wrote:
> To DT nie ma dozownika ? Ja mialem kiedys DT80 z konca lat 80 i juz
> wtedy dozownik byl.

jest ale ja tam w te wynalazki nie wierze, jeszcze padnie i se silnik
zatre, a olej w paliwie to 100% pewnosci ze smarowanie jest.
No i dziwisz się, że masz zapchany tłumik? :-) Nie wiem jaka jest
konstrukcja dozownika w DT ale w tym urządzonku nie ma za bardzo co
się psuć :-)

--
Artur

Data: 2009-10-16 08:17:13
Autor: newrom
problem z silnikiem w dt125
On Thu, 15 Oct 2009 20:24:56 +0100, michu <michu1982@poczta.onet.pl>
wrote:

jest ale ja tam w te wynalazki nie wierze, jeszcze padnie i se silnik zatre, a olej w paliwie to 100% pewnosci ze smarowanie jest.

Czyli walisz 2x wiecej oleju czy dozownik jest pusty ?
BTW Slyszales zeby sie komukolwiek popsul ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

Data: 2009-10-16 08:19:39
Autor: Kuczu
problem z silnikiem w dt125
newrom@spamcom.com pisze:

BTW Slyszales zeby sie komukolwiek popsul ?

Mi sie popsul w DT 18 lat temu. Ale ta Jamsza byla ta kskatowana ze nawet sie nie dziwilem. Cylinder zaczal szumiec wiec przeszedlem na mieszanke "reczna" a dozownik zostal odlaczony.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-10-16 09:15:21
Autor: michu
problem z silnikiem w dt125
newrom@spamcom.com pisze:
On Thu, 15 Oct 2009 20:24:56 +0100, michu <michu1982@poczta.onet.pl>
wrote:

jest ale ja tam w te wynalazki nie wierze, jeszcze padnie i se silnik zatre, a olej w paliwie to 100% pewnosci ze smarowanie jest.

Czyli walisz 2x wiecej oleju czy dozownik jest pusty ?
BTW Slyszales zeby sie komukolwiek popsul ?


oczywiscie dozownik pusty
a czy slyszalem zeby sie popsul... chyba nie ale zawsze moze byc ten pierwszy raz :) Jakis smiec sie do zbiorniczka dostanie i zapcha rurke, zima jakas kropla wody zamarznie w rurce i ja zablokuje, roznie moze byc.

problem z silnikiem w dt125

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona