Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   problem z silnikiem w dt125

problem z silnikiem w dt125

Data: 2009-10-15 21:36:54
Autor: KJ Siła Słów
problem z silnikiem w dt125
michu pisze:

Ma ktos pomysl co tam sie spizylo i jak to naprawic?

To wersja kastrowana czy otwarta ?

Na wszelki wypadek jedziesz wg standardu - czyszczenie i regulacja gaznika, czyszczenie wydechu, sprawdzasz zawor na wydechu - YPVS , potem lewy  uszczelniacz walu. Jak wszystko hula to znaczy ze na 99% modul zaplonu kleknal - nie znalazlem zeby ktos to naprawial, ponoc ktos w Olsztynie.

Oczywiscie mozesz na poczatek poszukac kogos z takim modulem jak Twoj i przepiac na chwile :-) tylko uwazaj co do zlaczy bo yamaha jakos czesto zmieniala zlaczki.

jesli to modul to allegro - tylko znowu - uwazaj na zlaczki - w razie wielkiej draki np. masz kastrowany na module 3MB-00 a chcesz miec odblokowany czyli modul 3MB-20 to przeloza Ci wtyczki w Cyklo w Wawie.

Duzo ciekawych rzeczy o detku: http://dtr125.net/tuningf.htm

cieszesiezemoglempomoc

W tym roku padl modul mi - podobny rocznik do Twojego, ktos tu pisal o kateemie na silniku detka i tez mial podobne objawy, teraz Ty...
Te moduly chyba sie sypia po paru latach.. a sorry, to Yamaha, one po prosstu przestaja stroic ;-)

KJ

Data: 2009-10-16 07:47:15
Autor: Sysek
problem z silnikiem w dt125
  ktos tu pisal o
kateemie na silniku detka i tez mial podobne objawy,

Ja pisałem o tym kateemie , okazało się , że zapchany tłumik.


--
Sysek

Data: 2009-10-16 09:29:53
Autor: michu
problem z silnikiem w dt125
KJ Siła Słów pisze:
michu pisze:

Ma ktos pomysl co tam sie spizylo i jak to naprawic?

To wersja kastrowana czy otwarta ?

Na wszelki wypadek jedziesz wg standardu - czyszczenie i regulacja gaznika, czyszczenie wydechu, sprawdzasz zawor na wydechu - YPVS , potem lewy  uszczelniacz walu. Jak wszystko hula to znaczy ze na 99% modul zaplonu kleknal - nie znalazlem zeby ktos to naprawial, ponoc ktos w Olsztynie.

Oczywiscie mozesz na poczatek poszukac kogos z takim modulem jak Twoj i przepiac na chwile :-) tylko uwazaj co do zlaczy bo yamaha jakos czesto zmieniala zlaczki.

jesli to modul to allegro - tylko znowu - uwazaj na zlaczki - w razie wielkiej draki np. masz kastrowany na module 3MB-00 a chcesz miec odblokowany czyli modul 3MB-20 to przeloza Ci wtyczki w Cyklo w Wawie.

Duzo ciekawych rzeczy o detku: http://dtr125.net/tuningf.htm

cieszesiezemoglempomoc

W tym roku padl modul mi - podobny rocznik do Twojego, ktos tu pisal o kateemie na silniku detka i tez mial podobne objawy, teraz Ty...
Te moduly chyba sie sypia po paru latach.. a sorry, to Yamaha, one po prosstu przestaja stroic ;-)



To zes mnie wystraszyl, tydzien bym musial spedzic na sprawdzaniu tego wszystkiego, a ja w Polsce jestem na 10 dni co 2-3 miesiace, nie widzi mi sie spedzanie urlopu na naprawianiu zamiast na jeżdzeniu :(
Jak przestanie padac zobacze ten tlumik, jesli to nie on to yamaszka wyladuje u mechanika. Jaki to koszt mniej wiecej sprawdzenie u mechaniora tego wszystkiego co napisales?

Data: 2009-10-16 10:41:27
Autor: KJ Siła Słów
problem z silnikiem w dt125
michu pisze:
 Jaki to koszt mniej wiecej sprawdzenie u
mechaniora tego wszystkiego co napisales?

nie wiem, ale jak masz w zasiegu to jedz do Demczuka Nowy Dwor mazowiecki, ma dokladnie przecwiczony temat :-)

KJ

Data: 2009-10-16 10:03:54
Autor: michu
problem z silnikiem w dt125
KJ Siła Słów pisze:
michu pisze:
 Jaki to koszt mniej wiecej sprawdzenie u
mechaniora tego wszystkiego co napisales?

nie wiem, ale jak masz w zasiegu to jedz do Demczuka Nowy Dwor mazowiecki, ma dokladnie przecwiczony temat :-)



Z Ustki jestem wiec odpada, mam znajomego w Slupsku ktory sie crosami zajmuje, ale teraz pewnie nie bedzie chcial jej wziasc bo juz ma caly garaz zastawiony sprzetami do remontow/napraw po sezonie. Moze ktos polecic jakis serwis w Slupsku?

problem z silnikiem w dt125

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona