problem z tarczą przedniego hamulca.

Data: 2012-07-10 10:20:26
Autor: bans
problem z tarczą przedniego hamulca.
W dniu 2012-07-10 10:05, kokeshi pisze:

  Słuchajcie, po zmianie opony zaobserwowałem dziwne zachowanie tarczy
przedniego hamulca. Przy każdym ostrzejszym zakręcie, nawet po
mocniejszym dociśnięciu amora, czy większej nierówności tarcza
zaczyna trzeć o klocki. Po jakimś czasie się stabilizuje - pomaga
dociśnięcie amora.

Jesli to delikatne tarcie i nie non stop - przyzwyczaj sie.

--
bans

Data: 2012-07-10 10:32:52
Autor: kokeshi
W dniu 2012-07-10 10:20, bans pisze:

  > Jesli to delikatne tarcie i nie non stop - przyzwyczaj sie.

  Delikatne i nie non-stop.

  Ale nie chcę się przyzwyczajać - wcześniej było OK, co oznacza, że teraz też może. Poza tym nie cierpię wszelkich nienaturalnych odgłosów w rowerze.

  A masz może pomysł co powoduje to tarcie?

  pzdr,
--
     k.

Data: 2012-07-10 10:59:47
Autor: bans
W dniu 2012-07-10 10:32, kokeshi pisze:

  Ale nie chcę się przyzwyczajać - wcześniej było OK, co oznacza, że
teraz też może.

Tez tak mialem, dlugo bez problemu, a potem sie zaczelo. I nie konczy, mimo perfekcyjnego ustawienia hamulcow i zmiany tarczy.

Poza tym nie cierpię wszelkich nienaturalnych odgłosów w
rowerze.

Ten jest naturalny, kumpel ma to samo ;)
Wkurza mnie to tylko na asfalcie, w terenie rower wydaje tyle innych dzwiekow, ze tego nie slychac.

  A masz może pomysł co powoduje to tarcie?

Widelec nie jest idealnie sztywny i pracuje na zakretach i podczas uginania, a klocki przecież sa bardzo blisko tarczy.

Ale to tylko moje teoretyzowanie.

--
bans

problem z tarczą przedniego hamulca.