problem z uruchomieniem kompa

Data: 2009-06-08 20:59:15
Autor: Tomaszek
problem z uruchomieniem kompa
gonzo pisze:

czego wynikiem może być taka sytuacja?
brak dobrego uziemienia? skopany zasilacz?

Iskrzenie na stykach przyciska POWER. Styki mogą być pośniedziałe, lub powyginane lu jeśli to jest nowa obudowa po prostu tandetnie zrobione.

Oczywiście moja teoria nie wyklucza wszystkich tu wcześniej wymienionych.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

problem z uruchomieniem kompa